  • Data: 2010-05-25 10:53:22
    Temat: Re: Komputery z Castoramy
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-25 11:20, knrdz pisze:
    > Porównaj więc cenę *detaliczną* takiego iPada w sklepie Apple'a (ztcw
    > cena ta zawiera przy okazji koszt transportu) z "hurtową" ceną *netto*
    > (to po to, żebyś przestał się tak tym VATem podniecać, gdyby cena w
    > Polsce była o 20% wyższa niż w USA nikt by nie narzekał, niestety ta
    > różnica jest 3-5 krotnie wyższa) naszego "dystrybutora", np. Action.
    O ile wiem Action nie jest dystrybutorem sprzętu Apple'a, jak i wielu
    innych produktów. W wielu wypadkach jest kolejnym pośrednikiem.
    Dodatkowo nie wiem o jakim poziomie rabatów w Action piszesz, ale
    polityka tej firmy (jak i wielu innych tego typu firm) to odsiać małe
    firemki, a sprzedawać dużym. Dlatego właśnie ceny, które Action mi
    oferuje są wyższe niż ceny sklepów internetowych (takie morele.net, czy
    inne tego typu) :-)
    Jeśli już chcesz porównywać, to porównaj ceny z oficjalnego kanału
    Apple'a w USA i Polsce i wtedy zadawaj pytania, dlaczego nie są takie
    same. Tylko może wtedy wyjść, że to nie koniecznie nasi drapieżni
    imperialiści tak marże windują :->

    Maciek