eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKomputery jednak są głupie :) (raczej OT - ot, taki żart dla rozluźnienia) :)Re: Komputery jednak są głupie :) (raczej OT - ot, taki żart dla rozluźnienia) :)
    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Komputery jednak są głupie :) (raczej OT - ot, taki żart dla
    rozluźnienia) :)
    Date: Fri, 13 Dec 2013 17:03:30 -0600

    On Fri, 13 Dec 2013 16:57:42 +0100, "ACMM-033" <v...@i...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości

    >Jest głupi. Bo nie myśli. I nie chce "bus driver" z powrotem przełożyć na
    >"sterownik magistrali". A powinien. Jak to zrobić, żeby było to tłumaczone
    >też na "kierowca autobusu" (powinien przedstawić taką alternatywę)... o nie,
    >to już nie moja brocha, nie mnie za to płacą. Niech się Gugiel martwi, ja
    >sobie do słownika zajrzę, do porządnego słownika. I efekt będzie daleko
    >lepszy, niż od gugla. Tylko z kolei od palcowania tegoż, czy w ogóle, nie
    >porwą się w końcu kartki, jak np. w papierowej encyklopedii .

> [...]

    A skad ma pzretlumaczyc jak nie zna kontekstu? Zreszta, to nie problem
    komputera jako takiego. To problem teorii jzykow, ktore do tej pory
    nie moga sobie poradzic z tlumaczeniem kontekstowym. Jest cala kupa
    zdan ktore mozan interpretowac niejednoznacznie.

    Nie miej pretensji do komputera, bo komputer moze miec zaprogramowana
    tylko taka teroe ktora jest dostepna.

    A.L.