  • Data: 2012-07-25 07:51:57
    Temat: Re: Komputer spalania w gaznikowym moto DIY
    Od: WIADRO <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo jest pompa a dokladnie dwie na trojniku ktore pompuja tylko do pewnego
    > cisnienia, jak cisnienie jest a pewnie na postoju potrafi utrzymywac sie
    > ta chwile to nie pompuja i paliwo nie leci, podczas jazdy jest w porzadku.
    >
    > Ale ten przeplywomierz to nadaje sie do malych silnikow, po dynamiczniejszej
    > jezdzie zaczyna brakowac paliwa a ponowne napelnienie gaznikow podczas jazdy
    > zajmuje dobre 3-4 km.

    nie załapałem, co ma zmiana ciśnienia do przepływu, przepływ to przepływ nie zależnie
    czy w całym układzie (przed i za przepływomierzem) jest po 1 kPA czy 10 kPA -
    przepływ będzie taki sam..

    możesz pokazać jakiś filmik, zdjęcia jak to działa?
    jest jakiś na rynku licznik typu rowerowego co by pokazywał dane z 'dwóch kół', tj np
    dane z przepływomierza i dane z obrotów niezależnie?