eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKomputer spalania w gaznikowym moto DIYRe: Komputer spalania w gaznikowym moto DIY
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Ivam" <f...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Komputer spalania w gaznikowym moto DIY
    Date: Tue, 24 Jul 2012 23:02:41 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <jun2hr$apd$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jumpmg$quf$1@node2.news.atman.pl> <jumukl$3kv$1@news.task.gda.pl>
    <jumvdp$a52$1@node1.news.atman.pl> <jumvhq$a52$2@node1.news.atman.pl>
    <jun018$7g7$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: static-81-219-105-165.devs.futuro.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1343163771 11053 81.219.105.165 (24 Jul 2012 21:02:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Jul 2012 21:02:51 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    In-Reply-To: <jun018$7g7$1@news.task.gda.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-User: mavi_121
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:657717
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jun018$7g7$...@n...task.gda.pl...
    > To może lepiej spróbować pobierać impulsy z przewodów wysokiego napięcia?

    To moze po prostu przerobic tarcze obrotomierza, zeby wskazywala spalanie?

    > Głośno myślę, może idę na manowce.

    To jest tak, ze spalanie jest zalezne nie od obrotow (ktore mozesz mierzyc
    przy pomocy liczenia impulsow) lecz od obciazenia silnika i zaleznosci
    obciazenia do mocy/momentu podczas danych obrotow.

    Prosty test - wez puszke gdzie masz komputer (teraz o takie latwo) i uzywaj
    tylko pierwszych 3 biegow, ale do konca. Przykladowo w lancerze spalanie w
    miescie przy takiej jezdzie bedzie wynosilo w okolicach 10-12l/100km. W tym
    samym lancerze jazda w okolicach 5tys obr. i przy predkosci na 180-200
    bedzie spalal w okolicach 15-18.

    Inny samochod bedzie mial inne przelozenia/moc/moment i bedzie odwrotnie.

    Sprawa jest rownie skomplikowana co rozpatrywanie "walenia sie motocykla w
    zakret" pod katem praw fizyki.

    Najpewniej jest wlasnie przeplywomierz i odpowiedni uklad. Tylko nie bardzo
    wiem po co to komu - czy w aucie czy moto;) Ja widze tylko sens podczas
    jazdy probnej - wsiadam i widze o ile producent klamie w folderach
    reklamowych.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: