  • Data: 2009-06-23 15:31:46
    Temat: Re: Komputer się włącza na sekundę i potem gaśnie
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "GLaF" napisał:
    > Brakuje argumentów, to robimy wycieczki osobiste?

    to była odpowiedź na wycieczkę osobistą z braku argumentów przedpiscy, ale
    chyba nie zauważyłeś?:O)

    > Np. Enermax, Be-quiet, Chieftec i wiele innych.

    przejrzałem w interneci i są to dość drogie zasilacze (500zł) ale czy jesteś
    pewien że nie są "Made in China" ? bo wyglądają dokłądnie jak chińskie,
    czyli kolejny odkużacz z wielkim wiatrakiem, a radiatory odprowadzające
    ciepło są wewnątrz blaszanej puszki,zamiast na zewnatrz obudowy, więc mimo
    wysokiej ceny nawet na pierwszy żut oka nie wygladają na coś solidnego!:O(

    > Chińczycy pod odpowiednią kontrolą z odpowiednimi narzędziami potrafią
    > robić dobre urządzenia.

    teoretycznie może i tak, ale ja w życiu nie kupiłem dobrego chińskiego
    urządzenia, nieważne kto tam ich kontrolował, to tak jak byś powiedział że w
    polsce w PRL potrafili robić dobre rzeczy gdy ich ktoś kontrolował, to
    przecież ironia, bo nieważnae kto by kontrolował PGRy to i tak by upadły:O)

    > Objawy od początku wskazywały na zasilacz. Twój pomiar nie mógłby
    > wykluczyć
    > uszkodzenia zasilacza, a co najwyżej go potwierdzić. Więc niezależnie od
    > jego wyniku i tak byłby potrzebny drugi, sprawny zasilacz.

    na ogół żeby podłączyć drugi zasilacz to trzeba go kupić!:O)
    a zawsze to lepiej najpierw sprawdzić (nawet zwykły miernik wykazał by
    szpilki i śmieci w napięciu, bo one zakłuciły by wynik pomiaru), bo zawsze
    to lepsze niż kupić nowy zasilacz za 500zł w przypadku gdy przyczyną było by
    zwykłe uszkodzenie kabelka, prawda?:O)