  • Data: 2009-06-24 18:00:50
    Temat: Re: Komputer się włącza na sekundę i potem gaśnie
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "GLaF" napisał:
    > A gdzie napisałem, że drogie oznacza dobre?

    ok, może przeinterpretowałem, ale zasilacze kture podałeś w necie chodzą po
    5stuwek:O)

    > Czyli zasilacz z aktywnym chłodzeniem = zły projekt = słabe
    > zabezpieczenia?

    znaczy zły projekt (tania wadliwa chińszczyzna), ale to nie jedyne wady
    konstrukcyjne widoczne na pierwszy żut oka, to że nie ma wyprowadzeń
    radiatorów na zewnątrz, oraz brak ich czernienia, dalej można zobaczyć brak
    separacji galwanicznej, oraz odprowadzanie zakłuceń przytwornicy do przewodu
    ochronnego, czyli na obudowę, jak się by dokładniej przyjrzeć to mozna by
    tego masę znaleść, w każdym razie jak mają tyle wad to aż dziwne żeby
    zabezpieczenia zrobili pożądnie?:O)

    acha, widziałem niejeden chiński markowy zasialcz w kturym jednak te
    zabezpieczenia nie zadziałały i popaliły płyty, procesory i siebie:O(

    > Dziwny, czyli jaki?

    czyli na przykład kilkakrotnie wyższy, to zależy od konstrukcji miernika