  • Data: 2009-06-12 21:35:27
    Temat: Re: Komputer Firmowy
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Jun 2009 21:49:15 +0200, RadoslawF <r...@g...pl>
    wrote:

    >To od jak dawna maków używasz ?

    czy naprawde chcesz sie licytowac i czemu mialoby to sluzyc?

    >A ja uważam że powtarzanie że Mak jest najlepszy do wszystkiego
    >to powielanie bardzo starego stereotypu.
    >:-)

    rozumiem, ze nie masz zamiaru sie spowiadac z tych madrosci, ktore
    napisales wyzej i wolisz posluzyc sie argumentem "aaaa bo u was
    murzynow bija".

    niemniej wyciaganie wnioskow, ze ja uwazam, makowke za najlepszy
    system do wszystkiego, to trzeba miec, najdelikatniej to ujmujac,
    powazne problemy z oczami.

    BTW. co to sie wyprawia? niby grupa PC wiec binarne myslenie niby na
    miejscu, ale juz bez przesady. to ze powiem, ze nie jest to zly
    system, nie znaczy od razu, ze uwazam, ze jest to system najlepszy.
    kumasz roznice? <rs>