  • Data: 2009-06-13 14:20:25
    Temat: Re: Komputer Firmowy
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    "rs" <n...@n...spam.pl> wrote in message
    news:sk95359t8niiqr8bum6fp2og3fnb7kvs54@4ax.com...

    > nie. skup sie. tu rozmawiamy o sprzecie, ktory umozliwia
    > zainstalowanie prawie dowolnego systemu operacyjnego. na blaszaku tego
    > nie zrobisz.

    no to teraz skup sie ty, przeplacac kilaset procent (czyli tysiace zlotych)
    za ladna obudowe to glupota bo obudowy dla pc za 1kpln im nie ustepuja

    druga roznica miedzy pc a macem sprowadza sie do tego ze na jednym mozna
    uruchomic (bez kombinowania,bo z kombinowaniem...) wszystko poza osx a drugi
    kosztuje kilka razy wiecej

    czyli: "ich jedyna zaleta jest to ze mozna miec na nich osx ktory jest
    dobry bo mozna go miec tylko na macach" ;)

    nie zalezy ani mi, ani przecietnemu userowi na osx wiec wydawanie kupy kasy
    na sprzet z ladna obudowa tylko dlatego ze jest kompatybilny ootb z osx jest
    kompletnie nieuzasadnione ekonomicznie

    tym razem definitywnie dla mnie eot