  • Data: 2009-06-13 17:08:52
    Temat: Re: Komputer Firmowy
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 13 Jun 2009 13:56:10 +0200, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >tja ciekawa teoria...
    >
    >więcej programów wynika z tego że platforma jest popularna i łatwo dostepna
    >oraz w miarę otwarta.
    >
    >dużo programów tworzy konkurencję.

    no i bardzo fajnie i generalnie wlasnie tak powinno byc, ale np.
    popularny soft do konwersji audio/video na windows. jest tego maaaasa,
    ale jedynie pare wyrozniaja, jakimis szczegolnymi fukcjami albo ich
    kompletem. wiekszsoc ma nawet bardzo podobnie zorgaanizowane
    interface'y konkurencja chyba nie polega na tym, zeby powielac inne
    rozwiazania, ale zeby byc tworzyc lepszy produkt. nie tak? <rs>