  • Data: 2009-06-13 17:30:07
    Temat: Re: Komputer Firmowy
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 13 Jun 2009 15:20:25 +0100, "tg" <a...@b...cpl> wrote:

    >"rs" <n...@n...spam.pl> wrote in message

    >no to teraz skup sie ty, przeplacac kilaset procent (czyli tysiace zlotych)
    >za ladna obudowe to glupota bo obudowy dla pc za 1kpln im nie ustepuja

    ale ja wcale nie musze przeplacac te kilkaset procent. przeplacanie to
    jest twoj problem i podobnie jak ty myslacych. pisalem o tym. tez nie
    skumales.

    >druga roznica miedzy pc a macem sprowadza sie do tego ze na jednym mozna
    >uruchomic (bez kombinowania,bo z kombinowaniem...) wszystko poza osx a drugi
    >kosztuje kilka razy wiecej
    >
    >czyli: "ich jedyna zaleta jest to ze mozna miec na nich osx ktory jest
    >dobry bo mozna go miec tylko na macach" ;)

    jak sie nauczysz poprwawnie rozumiec prosty, pisany polkim jezykiem ,
    text to moze kiedys porozmawiamy.

    >nie zalezy ani mi, ani przecietnemu userowi na osx wiec wydawanie kupy kasy
    >na sprzet z ladna obudowa tylko dlatego ze jest kompatybilny ootb z osx jest
    >kompletnie nieuzasadnione ekonomicznie

    i ty sie stawiasz w roli wyznacznika przecietnego usera, nie ? masz
    jakis szablon do ktorego sie useraq przystawia i przykrawa zeby byl
    przecietny?

    >tym razem definitywnie dla mnie eot

    mam nadzieje, ze chociaz przynajmniej tym razem bedziesz potrafil
    dotrzymac slowa. <rs>