  • Data: 2009-06-12 21:43:05
    Temat: Re: Komputer Firmowy
    Od: RadoslawF <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-06-12 23:35, Użytkownik rs napisał:

    > czy naprawde chcesz sie licytowac i czemu mialoby to sluzyc?

    Ależ skąd. Chciałem tylko się dowiedzieć skąd tak rozległe
    doświadczenie na temat tego systemu ?
    To odpowiesz wreszcie czy tylko będziesz trollował ?

    > rozumiem, ze nie masz zamiaru sie spowiadac z tych madrosci, ktore
    > napisales wyzej i wolisz posluzyc sie argumentem "aaaa bo u was
    > murzynow bija".

    Jak rozumiem to nie chcesz rozmawiać na temat tylko wykręcasz kota
    ogonem.

    > niemniej wyciaganie wnioskow, ze ja uwazam, makowke za najlepszy
    > system do wszystkiego, to trzeba miec, najdelikatniej to ujmujac,
    > powazne problemy z oczami.

    Oczywiście Panie Doktorze. Niezwłocznie zgłoszę się do swojego
    okulisty. :-)

    > BTW. co to sie wyprawia? niby grupa PC wiec binarne myslenie niby na
    > miejscu, ale juz bez przesady. to ze powiem, ze nie jest to zly
    > system, nie znaczy od razu, ze uwazam, ze jest to system najlepszy.
    > kumasz roznice? <rs>

    Następnym razem przyznaj to na początku.
    Kumasz dlaczego ?