    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Komputer Firmowy
    Date: Fri, 12 Jun 2009 15:20:12 +0200

    KILu pisze:

    > Kto wysmiewa, gdzie wysmiewa? :}
    > Poza tym... przejmujesz sie? Sam swiadomie i z wyboru uzywam przenosnego
    > grajka z 2004 roku (obecnie na rynku nie ma niemalze nic co daje rownie
    > dobra jakosc dzwieku, a to, co jest kosztuje krocie i niekoniecznie jest
    > lepsze), lustrzanki z 2006 (ma wszystko co potrzeba i w kwestii jakosci
    > nie ustepuje nowym dslr entry level, za to wiekszosc z nich bije na glowe
    > kompatybilnoscia z manualna optyka), komorki z poczatku 2005 (wystarcza
    > mi - ma symbiana, jest wygodna i nigdy sie nie zawiesila), malego laptopa
> [...]

    No, np. ze mnie się śmiali jak miałam IBM Pentium2 MMX. Ani razu nie
    miałam z tym komputerem najmniejszego problemu, ale jednak jak kupiłam
    ostatnio lepszy, wieloprocesorowy to dopiero się przekonałam co to znaczy
    dobry komputer.
    Jak kupię kiedyś tam jeszcze lepszy, najnowocześniejszy to dopiero będzie
    ohoho :-)

    --
    animka