  • Data: 2009-06-12 18:21:21
    Temat: Re: Komputer Firmowy
    Od: RadoslawF <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-06-12 19:53, Użytkownik tg napisał:

    > ze wbrew twojej opinii komputerki z jablkiem nie oferuja niczego
    > specjalnego poza
    > swoim logo

    Kupił sobie ogryzka i musi przekonać cały świat że to najlepszy sprzęt
    z najlepszym systemem. Pierwszego maka miałem z procesorem 030, mało
    kto dziś pamięta co to za procesor, PM7500/100 mam do dzisiaj bo
    fabrycznie była tam karta do zgrywania video. Dzisiejsze maki to
    pecety bez biosu z linuxem bo apple samo nie potrafiło napisać
    systemu wielozadaniowego.