    From: "tg" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Komputer Firmowy
    Date: Fri, 12 Jun 2009 00:19:19 +0100

    "KILu" <b...@w...pl> wrote in message news:h0rgm9$dnr$1@inews.gazeta.pl...
    > Chyba zartujesz. :) Popatrz sobie, jak chetnie ludzie kupuja sprzet Apple.
    > Takze uzywany, majacy kilka lat na karku. Poza tym... co znaczy
    > "przestarzaly"? Moj laptop ma jakies... 4-5 lat, a w zadaniach, do ktorych
    > go wykorzystuje sprawdza sie wysmienicie i smiga jak burza.

    co dalej nie zmienia faktu ze apple to sprzet drogi, i oczywiscie jako
    sprzet drogi jest jakostam wydajny, nawet po latach nie starzeje sie
    moralnie tak bardzo jak sprzet z najtanszych podzepolow

    apple to sprzet dla ludzi ktorzy poprostu nie sa zainteresowani otrzymaniem
    najwiekszej wydajnosci za rozsadna cene, tylko lubia swiecidelka, prostote
    obslugi i rozne bajery, krotko mowiac dla ludzi ktorzy nie chca wybierac (bo
    de facto nie ma z czego) tylko wola rzucic kase i miec na biurku sprzet
    gotowy do pewnych przewidzianych przez producenta zadan, bez kombinowania
    ale i bez mozliwosci rozbudowy

    i co by o mac os nie pisac to fakt jest taki ze mimo iz ma on udzial w rynku
    rzad wielkosci wiekszy niz linux dalej windows jest o kolejny rzad wielkosci
    nad nim

    nikt mi nie wmowi ze za kase na dowolny sprzet z jablkiem w logo nie
    poskladam czegos lepszego

    pisze to wszystko jako posiadacz ipodow (kupionych w promocjach za pol ceny,
    bo w zyciu nie dalbym np. 139 euro za 8gb nano skoro klony z chin kosztuja
    tyle samo ale w zlotowkach) i majacy kontakt z makami, ale w zyciu nie
    wydalbym tyle kasy, bo mimo ze sa to fajne zabawki stosunek cena\power maja
    poprostu beznadziejnie kiepski