  • Data: 2014-02-17 23:51:10
    Temat: Re: Komórka Windows Phone 8
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl>

    > gsmarena.com

    Super. Została jeszcze jedna rzecz o której nie napisałem bo w sumie wątpię
    by ludzie mieli coś sensownego do powiedzenia.

    Potrzebuję telefonu zdolnego do obsługi profilu SPP. No i ... sam nie wiem.
    Bo ja najchętniej wybrałbym HTC 8X, ale ... mam takie zestawienie
    http://us.hardware.info/reviews/3624/12/nokia-lumia-
    920-versus-htc-8x-windows-phone-8-showdown-specifica
    tions z
    którego wynika różnica właśnie w tym SPP tylko ... ja nie wiem czy temu
    wierzyć. Tam jest także różnica w tym, że niby 8X nie ma radia a według
    areny ma. Jest że BT2.0 a według witryny producenta ma 3.1. Czy w ogóle to
    SPP musi być wspierane sprzętowo. Bo Windows Phone i tak wspiera go inaczej
    niż normalnie.