  • Data: 2014-02-20 19:42:46
    Temat: Re: Komórka Windows Phone 8
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message
    news:le3egl$82t$1@node1.news.atman.pl...
    > Wiesz, w sumie dobrze Ci napisała. Bo to brzmiało mniej więcej tak, jakbyś
    > poszedł do dealera w salonie samochodowym i zapytał:
    > ,,Hej. Chcę kupić wasze auto, ale niech mi pan powie jak zdjąć
    > elektroniczny ogranicznik prędkości założony w samochodzie z tym
    > silnikiem?"

    Nie bardzo... raczej gdyby zapytał czy "bt w waszym aucie obsługuje SPP czy
    nie?".

    Aczkolwiek zabawne jest to, że John oczekiwał odpowiedzi na tego typu
    pytanie
    od "sustomer service level 1"... Takie pytania zadaje się nie na chat, gdzie

    ludzie z praktycznie zerową wiedzą własną o sprzęcie, cytujący tylko skrypt
    dostępny na ich komputerze i pomagają ludziom którzy nie umieją sobie
    włączyć kamery w telefonie tylko dzwoni się do korporacji (w tym wypadku
    Tajwan zdaje się?) i próbuje nawiązać kontakt z kimś z działu Engineering...