  • Data: 2014-02-19 18:08:36
    Temat: Re: Komórka Windows Phone 8
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid>

    > To czy będę w stanie sparować telefon z urządzeniem z SPP i pobierać i
    > wysyłać do/z niego dane.

    Chat Transcript
    Please wait while we find an agent to assist you...
    Nawiązano połączenie z Genowefa.
    John Kołalski: Witam
    Genowefa: Dziękujemy za kontakt z pomocą HTC, właśnie czytam Pana/Pani
    pytanie.
    John Kołalski: Czy ktoś może mi udzielić tak szczegółowej informacji jak
    możliwość używania profilu SPP w sposób developerski ?
    Genowefa: Informacje dotyczące wszelkich profili typu SPP ipt. udzielane są
    przez Microsoft
    John Kołalski: Chodzi ogólnie o to, że Windows Phone nie oferuje takiego
    bezpośredniego wsparcia, ale w przynajmniej kliku modelach Nokii to jednak
    jest możliwe i opisywane w serwisach developerskich
    Genowefa: Czyli twórcę systemu operacyjnego
    Genowefa: zatem prosze o kontakt z Microsoft
    John Kołalski: no tak, ale ... normalnie jest to cecha telefonu
    John Kołalski: jak czytam specyfikację to nie ma takiej informacji
    John Kołalski: wręcz gdzieniegdzie pisze. że brak takiego wsparcia
    Genowefa: Informacje dotyczące wszelkich profili typu SPP ipt. udzielane są
    przez Microsoft
    Genowefa: Nie przez producenta urządzenia
    John Kołalski: w tym konktekście mogą Państwo chyba odpowiedzieć czy SPP
    jest czy nie ma
    John Kołalski: Informacje na temat wsparcia SPP w telefonach Nokii są w
    serwisie Nokii, stąd moje pytanie do Państwa jako producenta sprzętu
    Genowefa: Niestety nie
    Genowefa: Przykro mi
    Genowefa: Czy mogę w czymś jeszcze pomóc?
    John Kołalski: Mam kupić Nokię bo nie mogę od Państwa uzyskać odpowiedzi ?
    Genowefa: Prosze o kontakt z Microsoft, HTC nie udziela takich informacji
    Genowefa: Dziekuję za dzisiejszą rozmowę z nami. Aby zakończyć chat, proszę
    kliknać "Zakończ sesję". Zapraszam do udziału w krótkiej ankiecie badającej
    satysfakcję klienta, będę wdzięczny za jej wypełnienie. Życzymy milego dnia.
    Thank you for using InstantService. You may now close this window.
    Dziękujemy za kontakt z HTC.