  • Data: 2012-06-23 08:26:08
    Temat: Re: Kolejny wyłudzacz kasy?
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-22 20:35, Lort pisze:
    > Kto: z Gdzie: pl.misc.samochody
    > Kiedy: 22.06.2012, 20:18:29

    > No dobra, poświęcę chwilę na tę - pożal się Boże - stronę.

    Szkoda czasu. Wszystko jest jasne.
    Klient ma zrozumieć że dostanie zdjęcie. Pisze się to niejasno, dodaje
    jakąś mapę za kasę ale chodzi o to żeby zrozumiał że dostanie zdjęcie
    tego jego przewinienia.
    Ja to nazywam WYŁUDZENIEM a przynajmniej niestarannością w informowaniu
    klienta. Takie działanie nie jest tylko nie moralne i można sobie
    pobiadolić. Takie działanie jest karane przez polskie prawo.

    PS. Takich drobnych "cfaniaczków" trzeba doprowadzać do porządku za
    młodu bo w przyszłości pozwolą sobie na więcej.