  • 51. Data: 2017-05-29 20:36:02
    Temat: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Od: p...@g...com

    Nie tu gra idzie o grubą kasę i producenci aut nie pozwolą odebrać sobie tortu :-)
    ich celem jest komplikacja prostego produktu bo tylko komplikacja zapewnia wysoką
    cenę i godziwe zyski. Uniwersalny aku produkowany przez nie ich firmę to koszmar więc
    muszą naukowo i ponad wszelką wątpliwość udowodnić że:
    NIE DA SIĘ

  • 52. Data: 2017-05-29 20:45:58
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, May 29, 2017 at 8:13:28 PM UTC+2, sirapacz wrote:

    > przedpiszca pisał o podpisanej umowie z jedną firmą

    moze nie do konca zrozumiale napisalem... chodzi mi tylko o aku na ktorym sie
    wyjedzie z salonu... "jaki aku zamontowac? mamy x y z , hm... to ja poprosze jednak
    Centre ;) OK ;) przywieziemy i zamontujemy..."

    a pozniej jak napisalem:

    >aku sa standardowe (zeby byla jakas konkurencja i wieksza dostepnosc

    wymiana to juz na co ma sie ochote/kto daje lepsze warunki...

  • 53. Data: 2017-05-29 20:56:29
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, May 29, 2017 at 8:36:04 PM UTC+2, p...@g...com wrote:
> [...]
    cenę i godziwe zyski. Uniwersalny aku produkowany przez nie ich firmę to koszmar więc
    muszą naukowo i ponad wszelką wątpliwość udowodnić że:

    Dokladnie, zawsze moga zostac "zmuszeni" do dogadania sie, jak np. przy bezpośredniej
    likwidacji szkód z OC (zdaje sie, ze ryczaltem to rozliczaja)
    Jesli np. taka Tesla ma kolejke chcetnych na samochody, to nie ma zadnego interesu w
    dzieleniu sie z kimkolwiek zyskami ze sprzedazy akumulatorow... z ich punktu widzenia
    najlepsze jest zalozenie niewymiennych albo wymienne, ale z patentem na
    zlacza/konstrukcie, ktory to patent mozna sprzedawac za gruba kase...

  • 54. Data: 2017-05-29 21:07:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.05.2017 o 17:02, sirapacz pisze:

    > Jesteś na autostradzie - przy MOPie A bierzesz akumulator dostarczany
    > przez dajmy na to VARTĘ, jedziesz 150km i na kolejnym MOPie masz
    > akumulatory np CENTRA :) i co zrobisz? nie weźmiesz bo masz umowe z kim
    > innym? bez sensu

    Ale masz problem. A jak na jednym mopie jest shell a na drugim Orlen to
    jak sobie radzisz? Problem jest równie banalny/skomplikowany jak skup
    butelek. U nas skomplikowany a u Czechów banalny. Po prostu nie twój
    problem - stacja ma wziąć "twój" akumulator i dać ci naładowany. Tak jak
    wymieniasz butlę z gazem.

    Shrek

  • 55. Data: 2017-05-29 21:22:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 May 2017 11:38:27 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Ach, teraz rozumiem. Ty po prostu nie wiesz o czym dyskutujesz.

    Sam nie wiesz.
    Jak kupujesz cysterne mleka za 12 tys, to probujesz, albo stosowna
    umowe z gwarancja podpisujesz.

    J.

  • 56. Data: 2017-05-29 21:25:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 May 2017 11:01:42 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Albo GPS i opłaty od kilometra.

    I mandaty od przekroczen predkosci przy okazji :-)

    Ale ...jak zrobisz twoj pomysl, ze akumulatora nie kupujesz, to
    ciekawe ile bedzie kosztowal naladowany ze stacji, po dodaniu kosztow
    amortyzacji.

    J.

  • 57. Data: 2017-05-29 22:31:59
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >I znów ziew :-) przecież można podawać na bieżąco przez apke userowi lub
    >lepiej autku ilość aku na stacjach w okolicy

    I ta apka spowoduje, drogi kretynie, ze dla każdego starczy tychże
    akumulatorów, np. przy jakimś dlugoweekendowycm nasileniu. Nie, nie starczy.
    Pisałem już, ze jesteś kretynem?

  • 58. Data: 2017-05-30 00:38:08
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-05-29 o 22:31, Ghost pisze:

    > I ta apka spowoduje, drogi kretynie, ze dla każdego starczy tychże
    > akumulatorów, np. przy jakimś dlugoweekendowycm nasileniu. Nie, nie
    > starczy. Pisałem już, ze jesteś kretynem?

    A teraz drogi przygłupie powiedz mi w jaki sposób ma zabraknąć
    akumulatorów jako takich?

  • 59. Data: 2017-05-30 01:12:24
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    z <...@...pl> wrote:

    > Wstyd mi to wszystko czytać :-)
    >
    > Żeby w XXI wieku biały człowiek nie mógł by się dogadać co do tak
    > prostych kwestii.
    > Bo przecież przeszkód technicznych w pilnowaniu jakości tych "kaucji"
    > nie ma.
    > WSTYD Panowie WSTYD :-)

    Ale czemu mieszasz w to kolor skóry to nie rozumiem....

  • 60. Data: 2017-05-30 03:47:16
    Temat: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Od czasu do czasu pojawiaja sie doniesienia o izraelskiej jednorazowej baterii do
    zasilania urzadzen o duzym poborze pradu. Uzyta w przecietnym samochodzie osobowym ma
    podobno wystarczyc na przejechanie do 1,5 tysiaca kilometrow. Bateria wazy w
    okolicach dwudziestu kilogramow i do przecietnego samochodu potrzeba cztery takie
    baterie. Wsyscy znaja baterie weglowo cynkowe. Izraelici zrobili baterie aluminiowo
    weglowa. W jakis sposob znalezli sposob na pozbycie sie wlasciwosci aluminium do
    pokrywania sie warstwa tlenku uniemozliwiajace wykorzystanie go jako elektrody.
    Bateria rozwiazywala by wszystkie problemy z napedem elektrycznym. Glin jest
    najpowszechniej wystepujacym pierwiastkiem na Ziemi. Jest tani i lekki. W szeregu
    elektrochemicznym wypada bardzo dobrze. Ma maly opor wlasciwy. Bateria jest
    bezpieczna, nie wybucha nie pali sie jest latwa w produkcji i recyklingu.