  • 211. Data: 2017-06-05 23:34:02
    Temat: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > O co mnie konkretnie pytasz? O Teslę? Z tego co wiem, nie dzierżawią.
    > ---
    > O baterie w laptopach Apple !!!

    A po co miałbym dzierżawić baterię w laptopie? Dobrze się czujesz?
    ---
    A po co w samochodzie ?

  • 212. Data: 2017-06-07 02:32:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:oh4ioj$q1k$1@mx1.internetia.pl...
    > A po co miałbym dzierżawić baterię w laptopie? Dobrze się czujesz?
    > ---
    > A po co w samochodzie ?

    Bo w samochodzie się ona długo ładuje i dzierżawa ma zapewnić
    łatwą wymianę rozładowanej na naładowaną na stacji obsługowej.

    Chyba się pogubiłeś deczko w tym wątku...

  • 213. Data: 2017-06-07 21:14:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

> [...]

    łatwą wymianę rozładowanej na naładowaną na stacji obsługowej.

    Chyba się pogubiłeś deczko w tym wątku...
    PUKNIJ SIĘ W GŁOWĘ, TO TY NIE OGARNIASZ

    Samochody obecnie sprzedaje się z dzierżawionymi akumulatorami bo taki model
    biznesowy jest lepszy dla producenta a nie dlatego, że się akumulatory
    wymienia na stacji bo właśnie o tym jest mowa, że się nie wymienia na stacji
    choć potencjalnie można by było.

  • 214. Data: 2017-06-12 10:32:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 29 May 2017 12:05:33 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:
    > nie rozumiemy sie. Jakby to były akumulatory jednorazowe to zgoda.

    A dlaczego mają nie być jednorazowe? Moga też być kondensatory. Albo
    zupełnie co innego:
    https://youtu.be/Fk-CE9WAJHU?t=18s

    --
    Marek

  • 215. Data: 2017-06-12 10:34:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 29 May 2017 15:15:34 +0200, Wiesiaczek <W...@v...pl>
    wrote:
    > Samochód w wypożyczalni jeździ rok i jest przyzwoicie serwisowany.

    Zaraz zaraz, skoro można wypożyczyć cały samochód, to po co bawić się
    w wypożyczanie aku?? Nonsens.

    --
    Marek

  • 216. Data: 2017-06-12 11:16:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    rada.pl...
    On Mon, 29 May 2017 15:15:34 +0200, Wiesiaczek <W...@v...pl>

    >Zaraz zaraz, skoro można wypożyczyć cały samochód, to po co bawić się
    >w wypożyczanie aku?? Nonsens.

    No, jest to jakis pomysl :-)

    Tylko:
    -samochod drogi, akumulator ... tez drogi, ale nie ma sensu, zeby
    kapital niepotrzebnie sie marnowal czekajac na naladowanie,
    -przepakowywanie pare razy w podrozy moze byc uciazliwe,
    -wypozyczalnie samochodow nie sa tanie, i wielu jednak kupuje auto na
    wlasnosc.

    J.