  • 41. Data: 2017-05-29 17:30:57
    Temat: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-29 o 17:02, sirapacz pisze:
    > Jesteś na autostradzie - przy MOPie A bierzesz akumulator dostarczany
    > przez dajmy na to VARTĘ, jedziesz 150km i na kolejnym MOPie masz
    > akumulatory np CENTRA :) i co zrobisz? nie weźmiesz bo masz umowe z kim
    > innym? bez sensu

    Wstyd mi to wszystko czytać :-)

    Żeby w XXI wieku biały człowiek nie mógł by się dogadać co do tak
    prostych kwestii.
    Bo przecież przeszkód technicznych w pilnowaniu jakości tych "kaucji"
    nie ma.
    WSTYD Panowie WSTYD :-)

  • 42. Data: 2017-05-29 17:48:03
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Żeby w XXI wieku biały człowiek nie mógł by się dogadać co do tak
    > prostych kwestii.

    jakby były proste to dałoby się szybko dogadać:)

  • 43. Data: 2017-05-29 17:50:15
    Temat: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Dla mnie to kolejny pomysł, który raczej prowadzi w ślepy zaułek. Obecny poziom
    rozwoju elektryków to jeszcze faza dziecięcą, potrzeba niestety czasu na rozwiązanie
    problemów.
    To tak, jak pierwsze samochody przypominały wozy bez konia, tak i tutaj brniemy w
    kolejne pomysły, słabo rozwiązujące wady elektryków. Myślę, że to kwestia czasu i
    znajdzie się w końcu technologia umożliwiającą sprawny przepływ energii do pojazdu,
    podobnie jak to ma miejsce dzisiaj z tradycyjnymi paliwami.

  • 44. Data: 2017-05-29 19:37:04
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

> [...]

    > przez dajmy na to VARTĘ, jedziesz 150km i na kolejnym MOPie masz
    > akumulatory np CENTRA :) i co zrobisz? nie weźmiesz bo masz umowe z kim

    A co Cię obchodzi jakiej firmy będzie akumulator? Jak jedziesz na stację
    to też zastanawiasz się czy ropa pochodziła ze złóż pod Al-Zadupie czy
    może ze złóż Al-Popidowo?

    Na jednej stacji Orlenu dostaniesz Vartę, na drugiej Magnetiego a na
    kolejnym Shell - Centrę.

    Wystarczy na sprzedawcy wymusić gwarancję osiągów i zrzucić na niego
    ustalenie między sobą jak będą się rozliczać lub zwracać akumulatory.

    W najbardziej pechowym scenariuszu, jak akurat tak trafisz, że będą same
    puste to podepniesz się pod supercharger i pójdziesz na Biedronki na 20 min.

  • 45. Data: 2017-05-29 19:42:29
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-05-29 o 12:06, re pisze:

    > "A jak zabraknie akumulatorów na stacji to co zrobię ?"

    Jak? Przecież żeby wziąć pełny to musisz zostawić pusty. Najczarniejszy
    scenariusz to taki, że nie będzie pełnych. Jedziesz dalej, albo czekasz
    aż załadują albo podłączysz się do superchargera.

    Słodki jezu ale wy problemy macie. Jak kiedyś podjedziecie na stację a
    tam będzie akurat dostawa paliwa i wyłączone dystrybutory to chyba
    potniecie się w samochodach...

  • 46. Data: 2017-05-29 19:53:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 May 2017 19:42:29 +0200, PlaMa napisał(a):
> [...]
    >
    > Słodki jezu ale wy problemy macie. Jak kiedyś podjedziecie na stację a
    > tam będzie akurat dostawa paliwa i wyłączone dystrybutory to chyba

    No bo nie pamietam kiedy trafilem na "zamkniete z powodu dostawy".
    Nie zdarza sie ?

    A na "prosze godzinke poczekac, bo sie musza baterie naladowac" to bym
    sie troche wkurzyl. Tak samo, jak na 30 min kolejke do LPG :-)

    J.

  • 47. Data: 2017-05-29 20:02:54
    Od: p...@g...com

    I znów ziew :-) przecież można podawać na bieżąco przez apke userowi lub lepiej autku
    ilość aku na stacjach w okolicy

    Ps cysterna do Carrefour przyjeżdża akurat jak chce zatankować, na Shellu też się
    zdarzyło tylko BP nigdy nie ma przestojów (Szczecin)

  • 48. Data: 2017-05-29 20:12:03
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > A co Cię obchodzi jakiej firmy będzie akumulator? Jak jedziesz na stację
    > to też zastanawiasz się czy ropa pochodziła ze złóż pod Al-Zadupie czy
    > może ze złóż Al-Popidowo?

    przedpiszca pisał o podpisanej umowie z jedną firmą

  • 49. Data: 2017-05-29 20:17:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-29 o 17:48, sirapacz pisze:

    > jakby były proste to dałoby się szybko dogadać:)

    Dalej twierdzę że WSTYD.
    WSTYD że jeszcze nie istnieje taki system...
    A drugi wstyd za Wasze używane tu argumenty.
    WSTYD :-)

    Widać że problem jest psychiczny a nie techniczny :-)

  • 50. Data: 2017-05-29 20:24:39
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-05-29 o 20:12, sirapacz pisze:

    > przedpiszca pisał o podpisanej umowie z jedną firmą

    Jesteś pewien?