  • 51. Data: 2017-12-23 10:13:38
    Temat: Re: Kolejny przekręt w branży samochodowej
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 22 Dec 2017 14:11:46 +0100, SW3

    > A dawniej się jeździło (zaprzęgami po autostradzie)?

    Odniesienie było do obecnych czasów.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 52. Data: 2017-12-23 10:39:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-23 o 10:11, Myjk pisze:

    > Masz jakieś wątpliwości? Ja czytam w uchwałach, że w 2028 jest przewidziany
    > CAŁKOWITY zakaz spalania paliw stałych. Ty żyjesz chyba w jakiejś

    Ja pamiętam uchwały mówiące że w dwutysięcznym jest przewidziany
    komunizm i dobrobyt. W 2012 był przewidziany koniec świata.
    Te twoje przewidywania sprawdzą się tak samo.

    > alternatywnej rzeczywistości. Na zachodzie już dawno są przepisy ZAKAZUJĄCE
    > poruszania się pojazdów w miastach nie spełniających odpowiednich norm
    > (czyt. np. brak DPF), a także w innych sytuacjach jeśli normy jakości
    > powietrza są przekraczane. Ale nie u nas, my jesteśmy przecież
    > ponadnormatywnie zdrowi.

    Nie we wszystkich miastach.
    Ale skoro tak ci to odpowiada to sprzedaj swojego smroda, kup
    wózek akumulatorowy i się tam przenieś na stałe. Powodzenia życzę
    na ekologicznej drodze życia w zachodnim mieście.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2017-12-23 10:41:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-23 o 10:07, Myjk pisze:

    > Padło jedynie proste stwierdzenie, że samochody elektryczne są ZDROWSZe dla
    > ludzi, na co zareagowałeś agresją, bo ci mogą twoją ulubioną trutkę
    > spalinową zabronić używać.

    Ty zareagowałeś agresją i propozycją wprowadzenia restrykcji.

    > Rynsztoki wycofano z miast PRZYMUSEM, korelując powodowane tym choroby
    > ludzi. Podobnie jak ZMUSZONO do odprowadzania ścieków do oczyszczalni
    > zauważając wpływ na środowisko (także ludzi). Zanim zauważono negatywny
    > wpływ spalania nafty i gazu na ulicach postęp na rzecz prądu dokonał się
    > samoczynnie. Tyś się nagle obudził, że to samo chcą robić z trującymi
    > kotłami i samochodami tylko dlatego, że nie byłeś świadkiem tamtych
    > zdarzeń.

    Z samochodami to nie chcą tylko Ty chcesz.

    > Prawo Godwina, widzę, zadziałało wyjatkowo szybko w twoim wypadku...

    Brak argumentów wychodzi w twoim.

    > No więc spróbuj skoro można sobie teraz podobno tak dowolnie wybrać i
    > używać zaprzęgu na równi z samochodem.

    Zaraz po tym jak wjedziesz swoim ekologicznym elektrykiem do rzeki.

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2017-12-23 11:23:59
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, December 22, 2017 at 7:02:01 PM UTC+1, RadoslawF wrote:

    > Tylko tobie się wydaje że wprowadzili.
    > Nikt nie zaryzykuje zakazu używania starych piecy więc dlaczego

    W Krakowie zakazali (nawet uzywania nowych), za ~1.5 roku zobaczymy co z tego
    wyjdzie...

    https://powietrze.malopolska.pl/pop/zakaz-stosowania
    -paliw-stalych-w-krakowie-od-2019-r/

  • 55. Data: 2017-12-23 11:50:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 23 Dec 2017 10:39:09 +0100, RadoslawF

    > Ja pamiętam uchwały mówiące że w dwutysięcznym jest przewidziany
    > komunizm i dobrobyt. W 2012 był przewidziany koniec świata.
    > Te twoje przewidywania sprawdzą się tak samo.

    Jak wierzysz w takie pierdoły to już twoja sprawa. Mnie w to nie mieszaj.
    Idą zmiany, bo idziemy w kierunku zachodu a nie wschodu (choć ostatnio
    niestety zwolniliśmy, ale to było do przewidzenia). Warto to w końcu
    przyjąć do wiadomości.

    > Nie we wszystkich miastach.

    Nie we wszystkich, bo nie wszędzie jest takie parcie i mafia spalinowa
    czuwa.

    > Ale skoro tak ci to odpowiada to sprzedaj swojego smroda, kup
    > wózek akumulatorowy i się tam przenieś na stałe. Powodzenia życzę
    > na ekologicznej drodze życia w zachodnim mieście.

    Co z tego że ja kupię żeby nie truć innych, jak inni będą mnie nadal truć
    bo wolą oszczędzać na kupie blachy i paliwie zamiast na swoim zdrowiu.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 56. Data: 2017-12-23 11:51:48
    Od: p...@g...com

    Hamburg wprowadził ograniczenia dla statków spalających ON kiepskiej jakości, bo np
    wycieczkowce nawet na kotwicy potrzebują zasilania. Przygotowano nawet jedno nabrzeże
    z przyłączami elektrycznymi dużej mocy ale w ciągu roku skorzystał bodajże jeden
    statek. Jest obowiązek zatankowania lepszego paliwa na czas pobytu w porcie ale co
    jakiś czas jakiś cwaniak olewa zakaz:
    http://www.bild.de/regional/hamburg/containerschiff/
    qualm-alarm-am-hamburger-hafen-38016270.bild.html

  • 57. Data: 2017-12-23 12:04:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 23 Dec 2017 10:41:57 +0100, RadoslawF

    > Ty zareagowałeś agresją i propozycją wprowadzenia restrykcji.

    Moją propozycją było wprowadzenie restrykcji na rynsztoki czy inne
    odprowadzanie zanieczyszczeń do oczyszczalni, albo segregowanie śmieci czy
    zakazy ich wyrzucania gdzie popadnie, czy spalania ich pod strzechami, po
    zakaz spalania paliw stałych? Schlebiasz mi, ale (znowu) w błędzie jesteś.

    > Z samochodami to nie chcą tylko Ty chcesz.

    Ilu chce to widać jak się przyjrzeć po bardziej cywilizowanych krajach, a i
    u nas powoli świadomość i mentalność się zmienia. Że tobie jest bliżej do
    wschodu gdzie jest wolna amerykanka i wszysscy mają wszystkich w dupie, to
    jest już jasne po twoich "wypowiedziach". Także jak ci to tak bardzo
    pasuje, to się tam wyprowadź.

    > Brak argumentów wychodzi w twoim.

    Całe twoje "argumenty" to porównania do faszyzmu.
    To właśnie o tobie jest prawo Godwina. Looser.

    > Zaraz po tym jak wjedziesz swoim ekologicznym elektrykiem do rzeki.

    Nikt tego nie zabrania. Teraz ty wjedź zaprzęgiem na autostradę i odlicz
    czas w jakim cię z niej zgarną dopieprzając odpowiedni mandacik.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 58. Data: 2017-12-23 16:27:56
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/22/2017 10:55 PM, Mateusz Viste wrote:
    > nagonkę na diesle uważam za nieco teatralną. Transport morski
    > zanieczyszcza wielokrotnie bardziej niż samochody

    Faktycznie, transport morski w środku miasta jest wyjątkowo wkurzający,
    podobnie jak diesle jeżdzące po oceanach. Dorzucilbym do tego przykład
    że wybuchy wulkanow sa gorsze, a juz najgorsze sa te cholerne asteroidy.
    Poprzez ustawienie przykładu diesla z kontrprzykładem statku na mazut
    można tworzyć śliczny obrazek propagandowy że diesle są bardziej
    ekologiczne niż statki, w głowie słuchających pustakow szybko wytworzy
    się "diesle sa ekologiczne" i gites. A w ogóle to dorobić dieslom kadłub
    i na ocean, ot co!

    > , a jakoś o tym nikt nie
    > mówi (15 największych statków zanieczyszcza tyle co wszystkie samochody
    > na świecie razem wzięte)[2]

    Bo ludzie mający mózg a nie sieczkę dostrzegają ze problem smrodzących
    samochodów jest lokalny dla miast. To czy ktos opala mazutem coś na
    środku oceanu nie jest takie istotne z punktu widzenia mieszkańca
    Krakowa. To czy sasiad ma wycięty katalizator lub pali śmieci już jest
    istotny. Zabiegi propagandowe po obu stronach polegają na podawaniu
    debilnych przykładów gdzie coś absurdalnego jest kontrastowo gorzej albo
    lepiej i udawaniu że nie jest to żałosne. Co gorsza to dziala, suweren
    jak już wiemy, ma ograniczone możliwości pojmowania rzeczywistości.

  • 59. Data: 2017-12-23 17:34:28
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, December 23, 2017 at 4:27:59 PM UTC+1, Sebastian Biały wrote:

> [...]
    > samochodów jest lokalny dla miast. To czy ktos opala mazutem coś na
    > środku oceanu nie jest takie istotne z punktu widzenia mieszkańca

    i tak i nie...
    Tzn. zalezy o jakich zanieczyszczeniach mowimy. Mnie jako mieszkanca Krakowa glownie
    interesuje emisja lokalna, smog itp. Tu diesle sa kiepskie, elektryki najlepsze. Ale
    np. przy rozwazaniach globalnej emisji CO2 (co ostanio modne sie robi, hca jakies
    oplaty od emisji wprowadzac itp...) ranking sie raczej odwraca.

  • 60. Data: 2017-12-23 19:15:09
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/23/2017 5:34 PM, WS wrote:
    > i tak i nie...
    > Tzn. zalezy o jakich zanieczyszczeniach mowimy. Mnie jako mieszkanca Krakowa
    glownie interesuje emisja lokalna, smog itp.
    > Tu diesle sa kiepskie, elektryki najlepsze.

    Nie są, na tej grupie niektórym nawet wychodzi ze są gorsze bo emituja
    pył z opon (były takie badania i byla taka dyskusja) i powodują
    znieksztalcenia aury i zamyka czakry (nie było takich badań ani
    dyskusji, ale niewatpliwie ktoś taki argument podniesie). Trzeba wziąć
    popcorn i patrzeć jak na film z początkow kolejnictwa, argumentacja
    identyczna tylko z lekka uwspółcześniona.

    > Ale np. przy rozwazaniach globalnej emisji CO2

    To rozwiążemy jak tylko pierwsze elektrownie oparte o syntezę jadrową
    zaczną pracę. Musimy poczekać aż technologia wyjdzie poza labolatoria.
    Pewno wyszła by 20 lat temu gdyby nie to że suweren zawsze znajdzie
    ciekawsze cele finansowe, jak na przykład kolejny iPhone, świątynia
    kolejnego Boga czy mała wojenka z nudow.

    Oczywiście elektrownie oparte o rozszczepianie mamy, ale są ogolnie
    przez suwerena nielubiane z uwagi na to że imigrant może w nich
    produkować plutony czy inne świństwa a i samoloty rozrzucają odpady w
    chemi trails jak się dowiedziałem kilka miesiący temu od pewnego
    Zygmunta, a Zygmunt przedstawicielem suwerena jest to się zna.

    Innymi słowy prawdziwym powodem jest zdebilnienie społeczeństwa ktore
    zamiast wiedzieć co jest lepsze dla zdrowia inwestuje w węgiel i trujące
    silniki a postęp zwalcza z siła krucjaty ignoranctwa.