    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny przekręt w branży samochodowej
    Date: Sat, 23 Dec 2017 19:15:09 +0100

    On 12/23/2017 5:34 PM, WS wrote:
    > i tak i nie...
    > Tzn. zalezy o jakich zanieczyszczeniach mowimy. Mnie jako mieszkanca Krakowa
    glownie interesuje emisja lokalna, smog itp.
    > Tu diesle sa kiepskie, elektryki najlepsze.

    Nie są, na tej grupie niektórym nawet wychodzi ze są gorsze bo emituja
    pył z opon (były takie badania i byla taka dyskusja) i powodują
    znieksztalcenia aury i zamyka czakry (nie było takich badań ani
    dyskusji, ale niewatpliwie ktoś taki argument podniesie). Trzeba wziąć
    popcorn i patrzeć jak na film z początkow kolejnictwa, argumentacja
    identyczna tylko z lekka uwspółcześniona.

    > Ale np. przy rozwazaniach globalnej emisji CO2

    To rozwiążemy jak tylko pierwsze elektrownie oparte o syntezę jadrową
    zaczną pracę. Musimy poczekać aż technologia wyjdzie poza labolatoria.
    Pewno wyszła by 20 lat temu gdyby nie to że suweren zawsze znajdzie
    ciekawsze cele finansowe, jak na przykład kolejny iPhone, świątynia
    kolejnego Boga czy mała wojenka z nudow.

    Oczywiście elektrownie oparte o rozszczepianie mamy, ale są ogolnie
    przez suwerena nielubiane z uwagi na to że imigrant może w nich
    produkować plutony czy inne świństwa a i samoloty rozrzucają odpady w
    chemi trails jak się dowiedziałem kilka miesiący temu od pewnego
    Zygmunta, a Zygmunt przedstawicielem suwerena jest to się zna.

    Innymi słowy prawdziwym powodem jest zdebilnienie społeczeństwa ktore
    zamiast wiedzieć co jest lepsze dla zdrowia inwestuje w węgiel i trujące
    silniki a postęp zwalcza z siła krucjaty ignoranctwa.