    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny post z cyklu "jakie auto?"...
    Date: Mon, 20 Jun 2011 09:47:08 +0000 (UTC)

    .Peeter wrote:

    > Myślałem o tym, ale 2.0 jest jak na lekarstwo, można zaryzykować
    > stwierdzenie, że prawie ich nie ma w ogłoszeniach. No i pre-lift
    > odpada, jest szpetny...

    Przemyśl jeszcze tę szpetność.
    Zawias Hydroactiv oprócz tego że może robić problemy jak będziesz
    serwisował "u pana miecia", jest niezwykle funkcjonalny.

    Dodatkowo przed liftowego można dostać liftbacka, którego docenisz jak
    pierwszy raz będziesz próbował cos większego do samochodu włożyć.

    --
    Pozdro
    Massai