  • 1. Data: 2011-06-19 18:37:07
    Temat: Kolejny post z cyklu "jakie auto?"...
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    Witam.

    Znowu mam ten dylemat zwany "jakie auto kupić"...

    Tym razem założeniami są:
    - silnik _benzynowy_ wystarczająco mocny do sprawnego poruszania się
    - zawieszenie dobrze wybierające nasze cudne polskie nierówności
    - mile widziany dobry kompromis między komfortem, a fajnym prowadzeniem
    - dobrze wyciszone wnętrze
    - klima automatyczna, elektryka szyb, cd, skórzana kierownica - warunki konieczne
    - roczniki od 2003 w górę
    - najchętniej nie niemieckie...

    Auto ma być w miarę ładne, wygodne, ma się nim po prostu dobrze jeździć
    i miło by było, gdyby więcej jeździło, niż stało w serwisie. Nadwozie najchętniej
    typu sedan/hb, choć fajnym kombi nie pogardzę. No i dobrze, gdyby auto było
    z polskiego salonu, z pełną historią, a nie jakiś rebus z zachodu, który nie
    wiadomo, czy nie był miesiąc wcześniej klockami lego dla dorosłych.

    Budżet jest ograniczony do okolic 28-29 tys zł...

    Do głowy przychodzą mi dwa auta:
    - Toyota Avensis T25 2.0 D4 (roczniki 2003-2005, czyli przed FL)
    - Renault Laguna II 2.0T 165/170KM (165 przed FL, 170 po)

    Jakieś opinie na temat w/w? A może o jakimś ciekawym aucie zapomniałem?

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 2. Data: 2011-06-19 19:02:08
    Temat: Re: Kolejny post z cyklu "jakie auto?"...
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Jun 2011 18:37:07 +0200, .Peeter napisał(a):
    (...)

    Moze Ciroen C5? Wersja z dwulitrowym silnikiem benzynowym ma chyba 140
    koni, samochod jest bardzo wygodny i dobrze sie prowadzi. Mysle, ze zadbany
    egzemplarz z rocznika 2005 kupisz za maks. 20 tysiecy.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2011-06-19 19:12:30
    Od: "gazeta.pl" <6...@O...PL>

    > (...)

    lancka kappa

    Gosia

  • 4. Data: 2011-06-19 19:19:08
    Od: koziel <k...@w...pl>

    a moze Peugeot 407, Seat Toledo (na niemieckich podzespolach, ale
    marka hiszpanska), Honda Accord lub Nissan Primera? Lagune II przed
    liftem daruj sobie - sprawdzone wsrod kilku znajomych, dopiero wersje
    po lifcie sa cos warte.

    Ogolnie moim zdaniem, kazde z 4 wymienionych wyzej aut - jest godne
    uwagi.

    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 5. Data: 2011-06-19 19:19:24
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-19 18:37, .Peeter pisze:

> [...]
    > - Renault Laguna II 2.0T 165/170KM (165 przed FL, 170 po)
    >
    > Jakieś opinie na temat w/w? A może o jakimś ciekawym aucie zapomniałem?

    Laguna wcale nie jest złym pomysłem. A kto wie, czy za tę kasę nie
    trafisz już poliftowej i dobrze wyposażonej wersji.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2011-06-19 20:04:30
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Maciek" wrote:
    > Moze Ciroen C5? Wersja z dwulitrowym silnikiem benzynowym ma chyba 140
    > koni, samochod jest bardzo wygodny i dobrze sie prowadzi. Mysle, ze zadbany
    > egzemplarz z rocznika 2005 kupisz za maks. 20 tysiecy.

    Myślałem o tym, ale 2.0 jest jak na lekarstwo, można zaryzykować stwierdzenie,
    że prawie ich nie ma w ogłoszeniach. No i pre-lift odpada, jest szpetny...

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 7. Data: 2011-06-19 20:18:45
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "koziel" wrote:
    > a moze Peugeot 407,

    Nie podoba mi sie, tzn podoba, ale Coupe. ;-)

    > Seat Toledo (na niemieckich podzespolach, ale marka hiszpanska),

    Jednego Seata sie ciut ponad tydzien temu pozbylem, a ostatnia
    generacja Toledo to jakis zart stylistyczny...

    > Honda Accord

    Bardzo bym chcial, owszem. 2.0 benzyne. Niestety nie mieszcza sie w budzecie :(
    Nawet na zadbane 2003r nie ma wiekszych szans w zalozonej kwocie, jedna
    nawet w moim rejonie ogladalem i byla w tragicznym stanie...
    Podobnie jest z Syfikiem ostatniej generacji...

    > Nissan Primera?

    Z zewnatrz do przezycia, srodek dramat, odpada.

    > Lagune II przed liftem daruj sobie - sprawdzone wsrod kilku znajomych,
    > dopiero wersje po lifcie sa cos warte.

    A co sie dzialo z nimi? I jakie wersje silnikowe? Laguna jest chyba najbardziej
    podobajacym mi sie autem z tej klasy i kategorii cenowej, mozna w dodatku
    znalezc bez problemu egzemplarze kupione w polskim salonie...

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 8. Data: 2011-06-19 20:23:40
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jakieś opinie na temat w/w? A może o jakimś ciekawym aucie zapomniałem?

    Hyundai Sonata z USiA? 2,7 V6+LPG - ludzie sobie chwalą. Sonaty europejskie
    nie są już tak fajne.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 9. Data: 2011-06-19 22:17:08
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Kurcze, szkoda ze nie chcesz nic niemieckiego, bo trafilbys ladna
    wersje A4 B6 z silnikiem 2.0 w tej kwocie - sam taka jezdze 4 rok i
    najmniejszych problmow nie ma w sumie.

    A co do Lagun - teraz juz Tobie nie napisze jakie silniki konkretnie i
    co w nich bylo, bo nie mam kontaktu z owym znajomym - ale narzekal z
    ojcem (mieli 2 Laguny z jednego rocznika) na mechanike - potem
    zmienili na rocznik 2005 i twierdzil, ze problemy ustaly.

    Inny znajomy ma 2001 rok podajze, 1.9 dci i przez 2 lata wlozyl duzo
    siana w nia, m.in. psujaca sie ta karta (2 razy go holowali, bo auto
    sie unieruchomilo).

    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 10. Data: 2011-06-19 23:11:55
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "koziel" wrote:
    > Kurcze, szkoda ze nie chcesz nic niemieckiego, bo trafilbys ladna
    > wersje A4 B6 z silnikiem 2.0 w tej kwocie - sam taka jezdze 4 rok i
    > najmniejszych problmow nie ma w sumie.

    Moze i bym nawet chcial, jak auto dobre, to mozna schowac sobie
    w kieszen preferencje, to ma przede wszystkim wozic 4 litery. :-)
    Jednak szczerze powiedziawszy przekopalem sie przez otozlom
    i nie znalazlem zadnej godnej uwagi B6 2.0 FSI z manualem, która
    by sie miescila w budzecie...

    Pozdrawiam
    .Peeter