  • Data: 2021-04-21 17:43:46
    Temat: Re: Kolejny paszkwil lobby paliwowego...
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-04-20 o 13:12, Cavallino pisze:

    > Nie ma takich, albo mniejsza moc, albo trzy fazy.
    Przecież napisałem że 3f, ale nawet ona bierze z jednej fazy 15A.

    > Nie wiem czy w ogóle tak powinno być to podłączone, żeby na jednej fazie
    > był i piekarnik i gniazdo dla ev.
    > Przy tak dużym przydziale mocy instalacja i tak musi być 3 fazowa, więc
    > problem żeby to przepiąć inaczej jest żaden.
    Widzę że nic nie rozumiesz, wszystkie u nas o mocy >4kw są 3F, piekarnik
    masz 1f, indukcje 2f, więc brakuje ci albo faz albo prądu bezpiecznika
    żeby szło to równocześnie.
    Czyli podczas ładowania ani kuchni ani piekarnika nie da się używać,
    nawet czajnik może wywalić bezpiecznik.

    --
    Janusz