eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny niemiecki motowałek:-)Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!aioe.org!peer03.ams
    4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!u
    nt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
    STED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <a...@g...com>
    <5f60e7be$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <11k7m98a58fg9$.dlg@myjk.org>
    <rjvhr8$18h0$1@gioia.aioe.org>
    <5f63658a$0$546$65785112@news.neostrada.pl> <f...@m...org>
    <5f64846c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <rk28i6$18t$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f64c6f1$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <u0jpk40m1wdx$.dlg@myjk.org> <e...@4...net>
    <m...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org> <rks3tg$ni8$3$horizn@news.chmurka.net>
    <z...@m...org> <rkt16f$c26$1$horizn@news.chmurka.net>
    <3...@m...org> <5f75ae28$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 1 Oct 2020 17:14:17 +0200
    Message-ID: <1...@m...org>
    Lines: 31
    NNTP-Posting-Host: 83.6.192.43
    X-Trace: 1601565256 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31100 83.6.192.43:59815
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2574
    X-Received-Body-CRC: 265494377
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2685642
    [ ukryj nagłówki ]

    Thu, 1 Oct 2020 12:23:32 +0200, J.F.

    > Ogolnie ludzie kupowali hybrydy, i to jeszcze nie plug-in, bo one
    > jednak mniej zuzywaly paliwa.
    > Ale czy tak istotnie mniej, jesli dorzucic ciezka baterie

    Bateria (w zasadzie cały pakiet) 4,5kWh (jak w przeciętynm HEV) waży 80 kg.
    Wybitnie ciężkie, biorąc pod uwagę że dzięki niej silnik lata w optymalnych
    warunkach (jest wspomagany przy ruszaniu przez silnik elektryczny ze
    zgromadzonego prądu), wyłącza się jak nie jest potrzebny (grzałkę i
    sprężarkę klimy ma na prunt więc nie uruchomi się bez sensu na światłach
    jak w spaliniaku przy S&G) i jeszcze odzyskuje energię z hamowania.

    > i niekoniecznie optymalna przekladnie ?

    Jaką nieoptymalną przekładnie? Przecież ta w (P)HEVach jest lepsza, znaczy
    dzięki niej zakres pracy ICE jest lepszy. Mój PHEV nie ma w ogóle
    "skrzyni", tylko dwa sprzęgła.

    > Chyba jednak mniej, przynajmniej w miejskich korkach, bo by przestali
    > kupowac.

    Pali zdecydowanie mniej, a i komfort daje większy.

    > Ale Diesel tez malo pali :-)

    Tylko śmierdzi, hałasuje i się telepie.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: