-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 22 Jun 2010 14:47:46 +0200
From: krzysiek82 <s...@u...pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
References: <4c20615b$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
<hvprbe$rnc$1@inews.gazeta.pl>
<4c207122$0$17089$65785112@news.neostrada.pl>
<hvpsqv$13d$1@inews.gazeta.pl>
<4c2077c4$0$2599$65785112@news.neostrada.pl>
<hvptk9$hcd$2@news.dialog.net.pl> <hvpup2$avu$1@inews.gazeta.pl>
<4c207f14$0$19179$65785112@news.neostrada.pl>
<4c20a395$1@news.home.net.pl>
<4c20a4aa$0$2606$65785112@news.neostrada.pl>
<4c20a4ff$1@news.home.net.pl>
<4c20a6f9$0$2606$65785112@news.neostrada.pl>
<4c20a7db$0$2606$65785112@news.neostrada.pl>
<4c20ae76$0$17087$65785112@news.neostrada.pl>
<4c20af6e$0$2584$65785112@news.neostrada.pl>
<4c20b031$0$19170$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4c20b031$0$19170$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 10
Message-ID: <4c20b113$0$17096$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.197.186
X-Trace: 1277210899 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17096 83.15.197.186:55326
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2291319
[ ukryj nagłówki ]to pisze:
> Co Ci się podoba we wrzuceniu do świetnie utrzymanego, klasycznego już
> 125p, za małych i za szerokich felg? Szczególnie tył wygląda tragicznie.
>
może niezbyt szczęśliwie dobrane felgi, ale gleba w sam raz. Ja bym tu
widział bardziej ATS classic ale 13 cali nie większe.
--
krzysiek82
Następne wpisy z tego wątku
- 22.06.10 14:55 Artur 'futrzak' Maśląg
- 22.06.10 14:54 Maciej Browarczyk
- 22.06.10 14:59 to
- 22.06.10 15:02 Maciej Browarczyk
- 22.06.10 15:10 kamil
- 22.06.10 15:11 to
- 22.06.10 15:15 krzysiek82
- 22.06.10 15:26 to
- 22.06.10 15:29 krzysiek82
- 22.06.10 15:31 Waldek Godel
- 22.06.10 15:32 kamil
- 22.06.10 15:58 Jakub Witkowski
- 22.06.10 17:13 DoQ
- 22.06.10 17:18 .Peeter
- 22.06.10 17:35 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe