  • 1. Data: 2010-06-22 09:07:39
    Temat: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    witajcie
    Kupiłem takiego klasyka, nie mogłem się powstrzymać, stan praktycznie
    perfekcyjny mimo iż rocznik 1990 rdzy totalnie zero, nawet rysek nie
    jest za wiele. Wnętrze jakby z fabryki wyjechał. Jest jednak kilka wad:

    - brak lewarka (podnośnika) jak on powinien wyglądać, bo tam nie ma
    listwy progowej pod co więc się go podkłada?

    - brak wskazań temperatury na desce rozdzielczej. (czujnikj chyba tak
    całkowicie nie pada, powinien coś wskazywać?)

    Jak to jest od strony praktycznej z rejestracją takiego auta jako
    zabytek? Jest to model B3 nie B4 więc zaprzestali jego produkcji ponad
    15lat temu.

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-06-22 09:34:17
    Temat: Re: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > Jest to model B3 nie B4 więc zaprzestali jego produkcji ponad 15lat temu.

    Egzemplarz musi miec co najmniej 25 lat i nie byc produkowanym od
    conajmniej 15 lat.

    IMO zolte tablice poza tym ze jest jednorazowy przeglad i ubezpieczenie
    kiedy sie chce (choc i to w rzeczywistosci u nas praktycznie nie dziala) nie
    ma innego uzasadnienia.
    Poczytaj ile kasy na dziendobry trzeba wylozyc.
    Ja chcialem Audi 100 C2 zarejestrowac i dalem sobie spokoj.

    Podeslij jakies zdjecia :)

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2010-06-22 09:42:00
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Adam Szewczak pisze:
    > Podeslij jakies zdjecia :)

    25lat jeszcze nie ma, fotki będę robił w sobotę wtedy też go rozbiorę i
    dam tapicerkę oraz deskę do tapicera, zapragnęło mi się skórzane wnętrze
    i deska w kremowym kolorze :) kiedyś w Austrii na zlocie vaga
    widziałem, coś takiego wyglądało niesamowicie i odmłodziło auto.

    Poprzedni właściciel założył także zły alternator (dlatego nie działa
    obrotomierz) da się to przerobić czy szukać alternatora z opcją
    podpięcia obrotomierza?

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-06-22 09:47:04
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    >
    > Poprzedni właściciel założył także zły alternator (dlatego nie działa
    > obrotomierz) da się to przerobić czy szukać alternatora z opcją podpięcia

    Hmm, wszystko da sie przerobic, no ale jak auto ma byc oryginal to ja
    bym wymienil na jakis uzywany alternator do tego modelu i powrocil jak ma
    byc.

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2010-06-22 09:48:23
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > Poprzedni właściciel założył także zły alternator (dlatego nie działa
    > obrotomierz) da się to przerobić czy szukać alternatora z opcją
    > podpięcia obrotomierza?

    Da sie, ale Ty tego nie zrobisz i w ogole nie warto sie bawic, lepiej
    wlozyc taki alternator jaki ma byc, bo masz pewnie od silnika
    benzynowego, a co za tym idzie jest slabszy.

    --
    Karolek

  • 6. Data: 2010-06-22 09:54:17
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Adam Szewczak pisze:
    > Hmm, wszystko da sie przerobic, no ale jak auto ma byc oryginal to ja
    > bym wymienil na jakis uzywany alternator do tego modelu i powrocil jak
    > ma byc.

    I chyba tak zrobię, tylko jakie oznaczenie powinien mieć prawidłowy
    alternator?

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-06-22 09:58:38
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Karolek pisze:
    > Da sie, ale Ty tego nie zrobisz i w ogole nie warto sie bawic, lepiej
    > wlozyc taki alternator jaki ma byc, bo masz pewnie od silnika
    > benzynowego, a co za tym idzie jest slabszy.

    Trzeba będzie vagowe kontakty odświeżyć i poszukać części :)

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-06-22 09:59:19
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > I chyba tak zrobię, tylko jakie oznaczenie powinien mieć prawidłowy
    > alternator?
    >
    > --

    Wieczorem moge Ci podac, teraz nie mam dostepu do katalogu.

    PZDr
    Adam

  • 9. Data: 2010-06-22 10:01:30
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Adam Szewczak pisze:
    > Wieczorem moge Ci podac, teraz nie mam dostepu do katalogu.

    super dziękuje i czekam na info.

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-06-22 10:03:57
    Temat: Re: Odp: Kolejny klasyk na podwórku :) Audi B3 1.6TD + IC
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Sylwester Łazar pisze:
    > Przypuszczam, że w tym aucie będzie cała masa rzeczy do wymiany.

    liczę się z tym, w planie jest zmiana zawieszenia na nowe (już puściłem
    temat w sprawie gwintu) zabezpieczenie podłogi mimo iż, fabryczne
    zabezpieczenie jeszcze nie odlazło, polerka lakieru a resztę z czasem :)

    --
    krzysiek82