-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
Date: Sun, 04 Nov 2012 20:59:49 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121026
Thunderbird/16.0.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kolejny idiotyczny PO-mysł.
References: <50968afd$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
<130kalr21okrz.16j2036v3j221$.dlg@40tude.net>
<50969d91$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
<5096b0a6$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<5096bbf6$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<16nrb7t4g6gu9$.1aipx6tp2jorz.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <16nrb7t4g6gu9$.1aipx6tp2jorz.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 61
Message-ID: <5096c938$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 77-253-119-30.adsl.inetia.pl
X-Trace: 1352059192 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26698 77.253.119.30:59866
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2470979
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-11-04 20:39, J.F. pisze:
> Dnia Sun, 04 Nov 2012 20:03:15 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
>> Wręcz przeciwnie - intencją ustawodawcy jest ułatwienie/umożliwienie
>> pieszym skorzystania z pasów. Intencję pieszego widać z daleka - mało
>> który stoi przy pasach ot tak, choć tacy się trafiają.
>
> trafiaja.
> Tym niemniej jak piesi zrozumieja ze intencja ustawodawcy jest dac im
> pierwszenstwo - to nie beda czekac przy pasach, tylko wchodzic bez
> czekania.
Mógłbyś nie przemycać treści, które wypaczają to co napisałem (nie
pierwszy raz zresztą)? Nie pisałem wprost o dawaniu pierwszeństwa,
tylko o ustawowym ułatwieniu/umożliwieniu skorzystania z pasów.
> A to im na zdrowie nie wyjdzie.
Wyjdzie na zdrowie - będzie mniej potrąceń, a sami nie zaczną
nagle hordami na pasy wbiegać. Kierowcy będą mieli za to świadomość,
że takich pieszych należy wpuścić na pasy, a nie przejeżdżać po
pletwach.
> Przy czym:
> a) przepuszczenie jednego samochodu to dla pieszego zaden wysilek, dwoch
> czy trzech zreszta tez nie.
A przepuszczenie jednego pieszego dla samochodu to żaden wysiłek, dwóch
czy trzech zresztą też nie.
> b) jesli ruch jest gestszy i to jest miasto, to pojazdy z reguly
> przejechaly wczesniej jakies swiatla, gdzie ich przepuszczono pewna ilosc,
> a potem jest przerwa. A zielone to sie rzadko kiedy swieci dluzej niz pol
> minuty.
No i co by miało z powyższego wynikać? W innym miejscu był przystanek,
przyjechał autobus, poda deszcz to pieszy ma stać i liczyć te
samochody i obserwować okoliczne światła z lornetką?
> Sytuacje gdy jedzie "jeden samochod za drugim" i to tak szybko ze przejsc
> sie nie da sa stosunkowo rzadkie, aczkolwiek sie zdarzaja. W druga strone
> zreszta tez - piesi przechodza tak czesto ze przejechac sie nie da.
Nie bardzo rozumiem co chciałeś napisać.
> a wtedy jak pisalem - swiatla. Kierowcy pochwala, bo przeciez niektorzy sie
> chca wlaczyc do ruchu :-P
Światła bywają dobrym rozwiązaniem, ale niekoniecznie są potrzebne np.
przy rondach.
>> zatrzymywało by ich wpuścić. Teraz takich będzie można pogonić, a
>> normalni będą mogli w końcu po ludzku korzystać z przejść.
>
> A znasz wiele takich miejsc gdzie nie moga "po ludzku" ?
Nie wiem co to znaczy "wiele", ale trochę takich znam i gdyby nie
kultura części kierowców to przejść by było naprawdę trudno.
Jeździłeś może kiedyś do pracy autobusem jesienną porą, miałeś co rano
4 takie przejścia + przesiadka?
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.12 21:00 J.F.
- 04.11.12 21:03 RedLite
- 04.11.12 21:05 Artur Maśląg
- 04.11.12 21:08 Deflegmator
- 04.11.12 21:10 Artur Maśląg
- 04.11.12 21:27 Artur Maśląg
- 04.11.12 21:34 Excite
- 04.11.12 21:44 Artur Maśląg
- 04.11.12 21:47 Deflegmator
- 04.11.12 21:50 Artur Maśląg
- 04.11.12 22:01 J.F.
- 04.11.12 22:03 Artur Maśląg
- 04.11.12 22:11 jerzu
- 04.11.12 22:15 RoMan Mandziejewicz
- 04.11.12 22:17 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- W-wa naklejki wjazd do centrum
- 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- Tesla to wóz dla mnie
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
Najnowsze wątki
- 2024-07-01 W-wa naklejki wjazd do centrum
- 2024-07-01 ładowarka zmarła
- 2024-07-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z Qt) i D.
- 2024-07-01 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-01 Białystok => Full Stack Web Developer (.Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-01 Berlin => Technical Rollouter (Radio Systems Software Installation and
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-07-01 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Bielsko-Biała => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- 2024-07-01 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-07-01 Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem