    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny cios lobby paliwowego
    Date: Thu, 13 Apr 2023 10:02:41 +0200

    W dniu 13.04.2023 o 09:43, Jacek pisze:

    > Zadaj sobie, durniu, pytanie gdzie będzie miał rurę wydechową "prątek" w
    > sytuacji docelowej, gdy cała energetyka będzie bezemisyjna.

    DROGI DEBILU. Gdyby babcia miała kółka to by była autobusem.

    Wprowadzanie tej technologii do Polski przy obecnym stanie energetyki
    NIE SPOWODUJE zmniejszenia produkcji CO2 a zwiększenie. Podobno debilu
    opowiadasz się za klimatem a jak widać pierdolisz od rzeczy i bladego
    pojęcia nie masz jak to działa.

    > A teraz
    > powiedz,

    Powiedziałem. Nie słyszałeś? To NAPISZĘ :]

    > jak do takiej sytuacji doprowadzić, bo zdaje się że lansujesz
    > pogląd aby najpierw przebudować energetykę, a dopiero gdy ostatni komin
    > przestanie dymić, zacząć produkować elektryki.

    Nie ostatni komin ale moment gdzie produkcja energii elektrycznej nie
    pochodząca ze spalania węgla podniesie się do poziomu 50%. Czyli dawno
    temu trzeba było inwestować ale Polska w dupie miała klimat a nagonki na
    'zielonych' były codziennością. Dopiero jak dojebali ceny i "Kowalski"
    zobaczył rachunek to zaczęła się mikrotransformacja tych zjebanych łbów
    ale nadal bez rozumienia problemu, tylko po to, żeby rachunek był
    mniejszy. Z prątkami jest podobnie. Większość w piździe ma ekologię bo
    za prąd do jazdy płacą mniej niż za płyny i to jest motorem napędowym.

    Potem tylko dorabiają ideologię jacy są eko.

    Możesz odejść.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>