  • Data: 2020-05-02 16:52:55
    Temat: Re: Kolejny Seagate...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 5ead26d6$0$17345$6...@n...neostrada.pl

    > Chyba czy na pewno?

    Widziałeś dysk łączony via PCI?
    Teraz są łączone via PCIe.

    Grafika via PCI była i jest via PCIe.

    > Wolałbym odniesienie do meritum a nie słówek wyrwanych z kontekstu.

    Z jakiego kontekstu?

    Meritum? -- mam (jak z) nawiązywać do wypowiedzi
    innych osób, odpowiadając na Twe posty? ;)

    > Merytorycznej wypowiedzi link nie zaszkodzi. Znacznie gorzej gdy cała wypowiedź
    adwersarza to ów link.

    To chyba u mnie rzadkość, choć nierzadko goły link wystarczy.

    > Ja defragmentuję,

    Nie żal Ci czasu?

    > robię to spod XP..

    Animka zdefragmentatowała nawet kartę SD.

    > O co chodzi z tym grzaniem się dysku, to coś złego? A tak nawiasem - mój SSD ma
    zawsze o 7stopni wyższą temperaturę od HDD, a
    > teoretycznie chyba powinno być odwrotnie, bo te obroty, ruchome części ciągle w
    ruchu itd..

    Teoretycznie krzemowa elektronika wytrzymuje ponad 100°C.

    > "m" to coś w rodzaju mini/micro? Ja znam tylko IDE/PCI i SATA.

    Google znasz?

    --