  • Data: 2020-05-03 09:44:49
    Temat: Re: Kolejny Seagate...
    Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5ead26eb$0$17345$6...@n...neostrada.pl

    > SSD jest dobry na zasypywanie dysku małymi pliczkami.
    >
    > WXP nie zasypuje, więc nie warto pchać SSD, choć można.
    >
    > U mnie pod WXP na F-S start Totalnego i malutkiego (88 KB) kalkulatora
    > DeadLine z RAMdysku i z HDD trwa tyle samo. (tyle samo TC z RAMdysku
    > ile TC z HDD i tyle samo kalkulator z RAMdysku ile kalkulator z HDD)
    > Może kalkulator odrobinę szybciej z RAMdysku, ale tylko odrobinę...
    >
    > Przed chwilą to sprawdziłem.
    >

    > Poza dyskiem są inne elementy komputera...
    >

    > Chcesz mieć ,,szybko''? -- zastanów się nad tym, co robisz.
> [...]

    Spowolnienie systemu to niekoniecznie prędkości otwierania
    zainstalowanych w nim programów.

    Szkoda że nie masz np gry Just Cause 4 a`la 50GB, można by wg niej
    obliczyć wydajność SSD.

    U mnie "szybko" to czas startu W10.  I tu nie ma wątpliwości - w miarę
    użytkowania Windows traci wydajność także na SSD.

    Oj przepraszam, nigdy nie kwestionowałem prędkości gołębia, mam tylko
    wątpliwości co do idiotycznych wyliczeń tych wartości.