  • Data: 2020-05-03 09:45:48
    Temat: Re: Kolejny Seagate...
    Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5ead2717$0$17345$6...@n...neostrada.pl

    > Chyba 'Windows' lub 'Windowów'. ;) 'Peoples' -- to narody/ludy...
    >
    > 'man' i 'men'
    > 'woman' i 'women'
    > 'people'
    > 'peoples'
    >
    > Qpiłem: węgiel i parę butów...
    > Jeden węgiel i cztery buty?
    >
    > -=-
    >
    > Na Allegro ludzie sprzedają używane buty -- niekiedy drożej
    > niż ja qupuję podobne nowe. mam problem z butami -- mało
    > miejsca a nowe buty wciąż takie, że trudno nie kupić...

> [...]

    Ciężko Polakowi dostosować standardy wypowiedzi gdy mamy do czynienia z
    obcojęzycznymi nazwami. 1 windows, 2 windowsy. Deyna! Dlaczego wszystkie
    osły, niby Polacy a  jak jeden tytułowali Kazia "dejną" ?

    Kupiłem tonę węgla i buty. "para" zupełnie niepotrzebna gdy nie mamy na
    uwadze liczby mnogiej. Albo "para" spodni.. Coś się tam kiedyś komuś
    pofistaszkowało pod kopułą, reszta podchwyciła i mamy to co mamy. Że już
    nad tematem "ę" w stosunku do rodzaju żeńskiego już się nie będę rozwodził.