  • Data: 2020-05-03 14:11:01
    Temat: Re: Kolejny Seagate...
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-03 o 09:45, Trybun pisze:
    > (...)
    > Kupiłem tonę węgla i buty. "para" zupełnie niepotrzebna gdy nie mamy na
    > uwadze liczby mnogiej. Albo "para" spodni.. Coś się tam kiedyś komuś
    > pofistaszkowało pod kopułą, reszta podchwyciła i mamy to co mamy. Że już
    > nad tematem "ę" w stosunku do rodzaju żeńskiego już się nie będę rozwodził.

    Te spodnie to zaszłość historyczna. Swego czasu to były osobne połówki,
    pododne do pończochy z pół-cholewą, a ta "cholewa" kończyła się w pasie
    lub nieco wyżej.

    Buty też kiedyś kupowało się na sztuki, kupowało się na zamiennik tylko
    tego, który zużył się na tyle, że nie kwalifikował się już do kolejnej
    naprawy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam