  • Data: 2020-05-10 10:27:26
    Temat: Re: Kolejny Seagate...
    Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5ea70f7b$0$17343$6...@n...neostrada.pl

    > Cyka, szeleści i szumi...
    > Najgorsze jest cykanie a najmniej uciążliwe jest szumienie.
    >
    > Ale 150 MB/s robi wrażenie!!!
    >

    > Wentylator Acera pracuje niemal bezgłośnie.
    >
    > Może za jakiś czas ulegnie to zmianie -- trzeba
    > będzie posmarować pastą ciepłoprzewodzącą itp...
    >

    > -=-
    >
    > Wentylator F-S hałasuje, gdy CPU jest mocno obciążony
    > (ponad 50%) a laptop ma zatkane wloty powietrza, leżąc
    > na łóżku...
    >
    > Noszę się z zamiarem posmarowania pastą.

> [...]

    U mnie w kompie jest taki hałas że dysku nie słychać. Natomiast choćby
    rejestratorze monitoringu szumi tak jakby deszcz padał. Skąd te różnice
    między zewnętrznymi a wewnętrznymi HDD? Jeszcze niedawno musiałem używać
    słuchawek lekarskich aby przekonać się że dysk zewnętrzny to jednak HDDa
    nie SSD, a ten od monitoringu słychać w całym domu.