  • Data: 2020-04-27 06:34:36
    Temat: Re: Kolejny Seagate...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-04-26, Trybun <L...@j...cb> wrote:

    > Montaż SSD na laptopie też początkowo mi się opłacił, W10 wstawał że
    > nawet nie było ekranu logowania, dzisiaj po kilku latach użytkowania już
    > niczym szczególnym nie imponuje względem HDD.  Być może u mnie na brak
    > prędkości to efekt tego że wszystkie maszyny pracują w tandemie - W10 na
    > SSD a programy instalowane są na HDD. Być może i to spowalnia pracę
    > komputerów.

    Kupiłem kiedyś jakiegoś 64GB King-cośtam (nie Kingston). Wsadziłem do
    Optiplexa 780. To wszystko pod Mintem. Swap był też oczywiście na nim.
    Chodził jak burza. Minęły 4 lata i coś mi coraz bardziej nie pasowało. W
    końcu przy robieniu jakiegoś nieprzyrostowego backupu zaśmierdziało na
    tyle, że zacząłem sprawę badać. No i okazało się, że z początkowych
    100-200MB/s przy zapisie ma to to obecnie 2-3MB/s :)

    --
    Marcin