  • Data: 2020-04-27 13:41:08
    Temat: Re: Kolejny Seagate...
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 27 Apr 2020 10:19:10 +0200, Trybun wrote:

    > Ten spadek wydajności to normalka i dla SSD?

    Tak, SSD to totalny, przereklamowany szajs. Nie polecam. Trzeba mieć za
    dużo kasy i mało istotne dane, żeby inwestować w ten wynalazek. To dobre do
    lansu nowymi technologiami, bo różnicy w wydajności nie ma żadnej! A
    jeszcze z czasem nieodwracalnie zwalnia i niespodziewanie pada, bez
    możliwości odzysku danych. Poroniona technologia dla nieogarów. Nie ma jak
    dobre, sprawdzone HDD, byle nie za szybkie, 4500 obr/min to maksimum! Im
    szybciej tym gorzej, bo awaryjne się staje, a różnica to też margines
    błędu, szkoda nerwów i ryzyka. Jedynie dobre HDD to 5.25 calowe, tzw.
    bigfoot, tylko one gwarantują stosunek wydajności do bezpieczeństwa
    proporcjonalny do iq właściciela. Szukaj na swistak.pl

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka