eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejne BMW zabrało człowiekaRe: Kolejne BMW zabrało człowieka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin1!goblin.stu.neva.r
    u!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrad
    a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <55052552$0$30004$65785112@news.neostrada.pl>
    <me3alb$hjh$1@dont-email.me> <me3dvj$tap$1@node2.news.atman.pl>
    <550573e7$0$2206$65785112@news.neostrada.pl>
    <me3s9f$c67$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <me490n$1tg$1@usenet.news.interia.pl> <me4cii$smf$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <me4sbe$euf$1@dont-email.me>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Date: 16 Mar 2015 08:59:56 GMT
    Lines: 56
    NNTP-Posting-Host: host-79.173.20.102.tesatnet.pl
    X-Trace: 1426496396 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2207 79.173.20.102:63205
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2557732
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

    >>> Tak - dokładnie o to idzie.
    >>> Limit taki sam dla wszystkich jest bzdurny z założenia.
    >>> Za to jest jedynym, co nie przekracza zdolności umysłowych decydentów,
    >>> dlatego tak chętnie go stosują.
    >>
    >> Co proponujesz?
    >>
    > na początek - weryfikację ograniczeń i dostosowanie ich do bezpiecznej
    > prędkości, a nie stosowanie jako dupochron.

    Ok. Ale załózmy ze masz miejsce gdzie jest 90 i nagle masz tam kilka
    wypadków bo ktos wypada z drogi.
    To co robisz?

    > Najlepiej zdjąć ograniczenie
    > i zobaczyć z jaką prędkością ludzie tam jeżdżą. Oczywiście jak jest
    > sucho i bardzo dobra przyczepność.

    Mówisz, ze obecnie się tego nie robi?

    > Na gorsze warunki jest inny przepis.

    Jasne, ograniczenia predkosci na deszcz to byłaby głupota.

    > Na niebezpiecznych zakrętach stawiać znak "prędkość sugerowana",

    Niepotrzebne komplikowanie - na niebezpiecznych zakretach policja nie
    suszy, wiec spokojnie mozesz znak dokładnie tak traktować.

    > ograniczenia tam gdzie trzeba - przejście dla pieszych, skrzyżowanie bez
    > widoczności itp.

    Nic nowego.
    A ze sie nie zawsze udaje...

    > Do tego zniesienie limitu prędkości na autostradzie i karanie kierowców
    > za jazdę lewym pasem i zmianę pasa bez sygnalizowania.

    Za jazde lewym karanie akurat sie zdarza.
    Karanie za brak kierunkowskazów? Powinienes słyszeć jak teraz głosno ci
    klaszcze.
    Moim zdaniem powinni robic takie akcje szkoleniowe - ustawic sie na
    rondzie, wyłapywac tych co nie umieją upłynniac ruchu, brtac ich na boczek
    i pokazywac.
    Nie karac mandatem, po prostu zajac 45 minut (co juz samo w sobie jest
    kara) i pokazywac jak płynnie jezdzic po rondach, jak sygnalizować zjazd
    etc.

    > Zamiast zakazu wyprzedzania dla tirów (tu odnoszę się do A4 pod
    > Wrocławiem) zakaz wyprzedzania powyżej xxx sekund (nie będę zgadywał ile
    > czasu trwa standardowe wyprzedzanie przez tira
    >
    Pełna zgoda.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: