  • Data: 2015-03-15 14:34:12
    Temat: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zimówki na mokrym są dużo bardziej śliskie.

    Jak jest bardzo gorąco może tak, ale nie popadajmy tutaj w przesadę.
    Przejeździłem kiedyś 3 pełne sezony na zimowych oponach dość mocnym autem i
    wielkich różnic nie zauważyłem, tylko napęd był 4x4 i nawet nie były
    głośniejsze od letnich, dlatego postanowiłem je zostawić :)

    Jebnięcie było dość konkretne. Oba auta co najmniej 10 letnie: E46C i A4B6,
    więc cholera wie czy ta beemka była do końca sprawna bo to, że wcześniej po
    przejściach to niemal pewne.
    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3785773,tragi
    czny-wypadek-na-wezle-bielanskim-nie-zyje-41letnia-k
    obieta-film-zdjecia,id,t.html