eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views SubscribeRe: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 9 Sep 2023 08:09:39 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne
    przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
    From: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 9 September 2023 at 13:07:42 UTC+2, DaNsOuNd wrote:
> [...]
    kierunkowwskazu, pozostają włączone do usranej śmierci i jak zaparkowaliśmy na
    lotnisku i wracamy za 2 tygodnie, to aku wyladowany i samochód nie nadaje sie do
    jazdy powrotnej.

    ale stare gruchoty trafiały do Polski przez granicę zachodnią.,

    cała noc, zadziałał w Mimcach, ale nie w Polsce
    Volkswagena powinien wyłaczyć tę wadliwwą funkcję na stałe w komputerze.

    światła pozycyjne przód, tył, z jednej strony.

    > nawet w latach osiemdziesiątych samochody miały taką funkcję. A tu się
    > kolo obudził. To jest po to że jak zostawisz auto zaparkowane na ulicy
    > możesz włączyć pozycję po jednej stronie pojazdu, od drogi aby w
    > miejscach nie oświetlonych nikt ci nie najechał na pojazd. To nie jest
    > oświetlenie awaryjne żółte więc nie będzie pulsować. Żadna wada
    > fabryczna tylko fantastyczny gadżet dla bezpieczeństwa. Jak pisałem
    > wcześniej, ojca Skoda 1000MB już to miała w latach osiemdziesiątych
    > ubiegłego wieku.

    To jest bełkot.

    Widocznośc dla nadjeżdżającego samochodu zapewnia naklejenie folii odblaskowej i ta
    nie żre akumulatora.

    Codziennie widzę te wadliwe passaty, zaparkowane na dobrze oswietlonych ulicach,
    gęsiego
    i wszyscy sa ok, ale Passaty świecą jakby nie miały mózgu, bo to wada fabryczna,
    wyladowująca akumulator

    To jest fantastyczne goowno, wyładowujące aku.

    1000 kierowców Passatów jedzie na lotnisko, parkuje, leci na urlop, wraca, a aku
    wyladowane, bo oświetlenie było właczone, nikomu do niczego nie potrzebne.