-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwind
s-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
Date: Fri, 04 Apr 2014 18:41:28 +0200
From: Marcin N <m...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.4.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kolejna niedźwiedzia przysługa na przejściu...
References: <lhmcqt$gj2$1@news.vectranet.pl> <lhmd5b$m5r$14@node2.news.atman.pl>
<lhme4j$b5l$1@node1.news.atman.pl> <lhmefb$m5r$16@node2.news.atman.pl>
<533ed88f$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
<lhmm97$m2p$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <lhmm97$m2p$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <533ee0b6$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-71-75-200.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1396629686 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2234 89.71.75.200:53127
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2081
X-Received-Body-CRC: 2665205174
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2529419
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-04-04 18:21, Czesław Wiśniak pisze:
>> Kiedy kierowcy zaczną mysleć? Pieszy w starciu z autem nie ma szans.
>> Przejście i tym bardziej wysepkę widać z daleka, ciężko kurwa zachować
>> szczególną ostrożność?
>> Zamiast 18-latki mogły być dzieciaki, niewidomy, głuchoniemy etc. To
>> nie ma znaczenia.
>> Ale jak na kursach pj uczą, żeby się przed pasami nie zatrzymywać
>> chyba że pieszy zrobi krok na pasy to po huj cokolwiek komentować.
>
> Zaczac trzeba od zmiany przepisow. Kierowca musi sie zaczac zatrzymywac
> gdy pieszy stoi przy przejsciu, to potem za kilka lat stanie sie juz to
> nawykiem.
To wcale nie jest taki mądry przepis. Wręcz głupi. W Szwecji gdy sobie
przystawałem na chodniku - zatrzymywały się samochody. Tam ten przepis
doprowadzony jest do granic absurdu. Nie musimy iść ich śladem,
zwłaszcza, że prowadzi na manowce.
--
MN
Następne wpisy z tego wątku
- 04.04.14 18:50 charwel(Oo)==:::
- 04.04.14 18:53 t-1
- 04.04.14 18:59 k...@g...com
- 04.04.14 19:34 John Kołalsky
- 04.04.14 20:01 Czesław Wiśniak
- 04.04.14 20:07 Czesław Wiśniak
- 04.04.14 20:12 Czesław Wiśniak
- 04.04.14 21:31 mk4
- 04.04.14 21:42 Czesław Wiśniak
- 04.04.14 21:47 mk4
- 04.04.14 21:58 mk4
- 04.04.14 22:04 tá´Ź
- 04.04.14 22:05 mk4
- 04.04.14 22:11 tá´Ź
- 04.04.14 22:13 tá´Ź
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=