  • Data: 2010-10-10 21:07:06
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-10 20:38, DoQ pisze:

    > Jak to czemu zablokowaniem?
    > Mam kwit na myjnie, chce umyc samochod. Nie moge tego zrobic bo
    > zablokowales wjazd na myjnie nie bedac przygotowanym do uslugi.

    Zaraz - ja byłem przygotowany do usługi. Moja wina, że tak akurat
    myjnia wymaga kwitka z kasy?

    > Dlaczego
    > mam czekac az ogarniesz temat, uzbierasz drobne czy tez wystoisz sie w
    > kolejce za kuponem?

    Ponieważ takie jest życie? Czy ja mam narzekać, ze ktoś płaci gotówką
    na Neste i automat mu w kółko banknot odrzuca? Mógł użyć karty.
    Z drugiej strony jak czytam narzekania, że na rachunku karty
    zablokowano więcej niż tankowanie to naprawdę mnie to luzuje :)