  • Data: 2011-04-05 23:10:53
    Temat: Re: Kołdry wełniane, garnki blaszane, koniki bujane...
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Tych co przeszli do konkurencji nie jest "nawet tysiąc". Ludzie
    > rezygnują z telefonii stacjonarnej na rzecz komórkowej z różnych
    > powodów. Ale jest i taki, że "komórka jest lepsza, bo widzę kto
    > dzwoni". Słyszałem już taki

    Przypominam z pewną taką nieśmiałością, że za CLIPa w komórkach też się
    niegdyś płaciło i to sporo więcej (AFAIR w Plusie 5 netto, w Erze coś
    koło 8). Dopiero w abo Idei i w prepaidach łaskawcy dali darmo. No ale
    gdy się komórki upowszechniły naprawdę masowo, to już CLIP był za darmo
    praktycznie w każdym planie taryfowym.

    > argument. Ludzie naprawdę nie wiedzą, że w tlefonii stacjonarnej też
    > tak jest (o ile ktoś specjalnie nie zepsuje). Bo skąd mają
    > wiedzieć?

    Zwłaszcza, jeśli ma "od zawsze" aparat bez wyświetlacza (a może nawet z
    tarczą) ;-).

    > . Tacy co płacą ekstra za CLIP, to rzadkie przypadki.
    Dzięx, zawsze wiedziałem, że jestem wyjątkowy ;-).

    Przemek