eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaKołdry wełniane, garnki blaszane, koniki bujane... › Re: Kołdry wełniane, garnki blaszane, koniki bujane...
  • Data: 2011-04-05 22:46:39
    Temat: Re: Kołdry wełniane, garnki blaszane, koniki bujane...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pan J.F napisał:

    >> Natomiast jeszcze w połowie lat '90 Bell Canada brał bodajże
    >> 10 $ za DTMF. Może juz skończyli, a może nie :-)
    >
    > Moze nie, i to moze jest "opcja obowiazkowa".
    >
    > Ale to ma podobny rodowod jak u nas.

    Tak sobie myślę, że w warunkach amerykańskich to wszystko może
    być prostsze niż u nas. Tamtejsze centrale zdaje się powinny
    być skonfigurowane w ten sposób, że jeśli przez dłuższy czas
    trzyma się podniesioną słuchawkę, to zgłasza się żywy człowiek
    z obsługi. Przede wszystkim po to, by zapytać czy coś się nie
    stało i czy nie potrzeba pomocy. Ale można go również poprosić
    o połączenie z podanym numerem. Czyli teoretycznie można mieć
    stary telefon z tarczą, w dodatku popsutą, nie płacić dzisięciu
    dolców, być podłączonym do najnowszej centrali i łączyć się
    podając ustnie numer telefonu.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: