  • Data: 2011-04-05 23:29:03
    Temat: Re: Kołdry wełniane, garnki blaszane, koniki bujane...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Przemysław Kowalik napisał:

    > Przypominam z pewną taką nieśmiałością, że za CLIPa w komórkach też się
    > niegdyś płaciło i to sporo więcej (AFAIR w Plusie 5 netto, w Erze coś
    > koło 8). Dopiero w abo Idei i w prepaidach łaskawcy dali darmo. No ale
    > gdy się komórki upowszechniły naprawdę masowo, to już CLIP był za darmo
    > praktycznie w każdym planie taryfowym.

    Zanim się komórki na dobre nie upowszechniły, to nie zastępowały
    stacjonarnych. Więc wszystko się zgadza. Również to, że operatorzy
    komórkowi nie są do końca owładnięci wzmiankowaną "tepsianą logiką".
    I nienajgorzj im idzie. W każdym razie lepiej niż innym.

    > Zwłaszcza, jeśli ma "od zawsze" aparat bez wyświetlacza (a może nawet z
    > tarczą) ;-).

    Dokładnie tak. A na dodatek Staszek przywiózł swojej Zośce z taki
    amerykański telefon z guziczkami i cyferkami, ale nic się na ekraniku
    nie pokazywało. Szybko się po wsi rozeszło, że u nas to nie Ameryka
    i w telefonach na drucie takich rzeczy jak w komórkach nie ma.

    > Dzięx, zawsze wiedziałem, że jestem wyjątkowy ;-).

    Tu wszyscy wyjątkowi.

    --
    Jarek