eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaKołdry wełniane, garnki blaszane, koniki bujane... › Re: Kołdry wełniane, garnki blaszane, koniki bujane...
  • Data: 2011-04-06 09:13:04
    Temat: Re: Kołdry wełniane, garnki blaszane, koniki bujane...
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:
    > W dniu 2011-04-05 23:21, Jarosław Sokołowski pisze:
    >
    >> W dodatku ja na tej linii w tepsie miałem prezentację, bo był tam
    >> najdroższy abonament. Nie trzeba było wyłączać. Przecież nie
    >> wydłubali tego wyposażenia. A tak w ogóle, to na samym początku
    >> po założeniu telefonu (jeszcze w tepsie) musiałem napisać podanie
    >> żeby mi DTMF aktywowali, bo tylko dekada działała. Może też były
    >> plany, by za DTMF brać miesięczną opłatę.
    >>
    >
    > Były, ale okazał się był tez problem, że pojawiły się centrale, które
    > tylko DTMF miały :-)
    >
    > Natomiast jeszcze w połowie lat '90 Bell Canada brał bodajże 10 $ za
    > DTMF. Może juz skończyli, a może nie :-)

    Ale za co konkretnie brali tę dychę? Że jak aparat miał wajchę
    przestawioną z Pulse na Tone, to dało się wybrać numer? A co za problem
    wybierać numery impulsowo, a jak rozmowa odbywa się z IVRem, to przecież
    można przełączyć telefon na tony albo użyć zewnętrznego DTMF dialera.


    Przemek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: