eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaKołdry wełniane, garnki blaszane, koniki bujane...Re: Kołdry wełniane, garnki blaszane, koniki bujane...
  • Data: 2011-04-06 13:06:16
    Temat: Re: Kołdry wełniane, garnki blaszane, koniki bujane...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ircys napisał:

    >>>> To jest kolejna rzecz, kt rej nie potrafi rozumem ogarn . Prezentacja
    >>>> numeru nie kosztuje operatora nic.
    >>> Przy w czenie (teraz) nie kosztuje nic, ale przy implementacji jej na
    >>> centrali, to wbrew pozorom jest (by a) to do skomplikowana operacja
    >>> i (kolejny raz, wbrew pozorom) nie kosztowa a wcale ma o.
    >>
    >> Tym bardzie nie ogarniam -- wykona skomplikowan operacj , zap aci za
    >> ni i nic z tego nie mie ?
    >
    > Nie wiem co tu jest trudnego do zrozumienia. Przecież CLIP dla
    > operatorów to jak tlen dla istot żywych. Bez tej inwestycji
    > poważny operator nie ma racji bytu.

    Podobnie jak DTMF czy w ogóle współczesna centrala automatyzna ze
    wszystkimi tymi pocztami głosowymi i innymi bajerami. Z telefonem
    na korbkę i ręczną centralą rynku się nie zdobędzie. Gdyby jeszcze
    w to nie zainwestowano, to by można było łatwo wytłumaczyć dlaczego
    ubyło niemal połowa abonentów stacjonarnych. Ale tego tlenu tam
    dostarczono aż w nadmiarze. Tylko kurki w butlach pozakręcane.
    Widać nie ma już poważnych operatorów telefonii stacjonarnej. Jednak
    "widzieć" i "rozumieć", to dwie różne rzeczy. Ja nadal nie rozumiem.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: