eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKlimatyzacja - problem › Re: Klimatyzacja - problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-m
    ail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Klimatyzacja - problem
    Date: Fri, 04 Apr 2014 08:35:22 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 21
    Message-ID: <lhljrg$12nn$1@news2.ipartners.pl>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <2...@U...poczta.onet.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lhju2o$qdp$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lhk6s5$3vm$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1396593328 35575 157.25.157.219 (4 Apr 2014 06:35:28 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Apr 2014 06:35:28 GMT
    In-Reply-To: <lhk6s5$3vm$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130801 Thunderbird/17.0.8
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2529296
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-04-03 19:47, Cavallino pisze:

    > Zapowiedz iż płacisz tylko w przypadku powodzenia naprawy, bo jak Ci niby naprawią
    a czynnik znowu ucieknie, to będziesz w punkcie wyjścia.
    >
    >> Zakładam, ze jak wymontują pompę to jednak sprawdzą czy działa.
    >
    > Pooglądaj sobie trochę program "będzie pan zadowodolony" na tvn turbo.
    > Mechanik rzadko jest w stanie dokonać dobrej diagnozy, często jak coś naprawi to
    bardziej przypadkiem niż dzięki dobrej diagnozie.
    > Bywało że wymieniali sprawne części na nowe

    Ale tu jest inna sytuacja. Wiadomo, że pompa puszcza. Mechanik zapewne nie jest w
    stanie ustalić
    w tej chwili, czy to jest jedyna usterka. Więc naciągactwa nie widzę. Jest ryzyko
    które ktoś musi ponieść.

    Co do niepłacenia za naprawę ewidentnie zepsutej części w razie wykrycia dalszych
    usterek gdzie indziej...
    no cóż, wątpię aby przeciętny mechanik, nienarzekający na brak normalnie płacących
    klientów, chętnie podjął
    takie ryzyko. Ale można poszukać jakiegoś zdesperowanego.

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: