  • Data: 2014-04-13 10:17:06
    Temat: Re: Klimatyzacja - problem
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tego co wiem, ponizej pewnej temperatury klima nie chłodzi (5 lub 8
    > stopni)
    > Jak kupowałem auto to był mróz - co by oznaczało dmuchanie zimnym
    > powietrzem skoro auto pobierało powietrze w temperaturze minusowej?

    Możemy:

    A. Nagrzać wewnątrz auta, włączyć obieg wewnętrzny i czynnik będzie
    ogrzewany z wewnątrz kabiny, co spowoduje ogrzewanie sprężarki i ta się
    załączy.

    B. Kupując auto bierzemy je pewnie na przegląd do warsztatu, tam
    zazwyczaj jest temperatura ~18-20*C, klime ustawiamy na "Lo" i czuć
    różnicę w nawiewach.

    Oba przypadki sam przechodziłem.

    --
    Pozdrawiam,